Gefeliciteerd! Voor welke niveau heb je gesolliciteerd? Ik ben 3 jaar geleden gestopt met de opleiding en heb daar geen seconde spijt van maar ik vin het stoer van je vooral met een gezin!
Morgen de grote dag! Wel stoer hoor, dat je het gewoon opnieuw gaat doen. Waar zou je gaan beginnen als je aangenomen wordt? Mijn vriend is in augustus begonnen. Na de mariniers in 2005 gesolliciteerd maar niet aangenomen omdat hij een te militaire instelling had. Toen z'n andere droom, vrachtwagen rijden, gaan doen. Maar na 6 jaar rijden werd het te saai en vorig jaar heb ik hem aangemoedigd om te gaan solliciteren, en hij is aangenomen! Ben heel blij voor hem, dit is echt waar hij op z'n plek zit. Zo'n gevoel krijg ik bij ook dus met de motivatie zit het wel goed en ik denk dat je dan al een heel eind op weg bent. Heel veel succes morgen!
In het laatste jaar waar precies weet ik niet, maar ik heb 32 examens al gehaald. Maja, eerst maar eens die test doen, pfff.Als ik hem niet haal mag ik over 3 maanden weer, maar ik wil hem gewoon halen, anders is het best gaar maarja. Momentopname en heb natuurlijk 3 weken lang met rugpijn gezeten, dus even tricky.
Ik deed niveau 4. Maar die duurde 4 jaar en 9 maanden. Ik heb nu expres niveau lager gedaan, dan ben ik sneller klaar en wil uiteindelijk toch bij de recherche.
Heel veel succes Devil ik ga voor je duimen! Mij gaat het helaas lichamelijk niet meer lukken om die sporttest te halen. Dus nu ga ik volgend jaar de basis opleiding opsporing doen en daarna de basis opleiding recherche. En vanuit daar weer verder. Stage plekken zijn al geregeld op het HB in Utrecht. Kom ik uiteindelijk toch op mijn plek waar ik wil komen zonder de daadwerkelijke politieopleiding. Wie weet komen we elkaar ooit wel een keer tegen in een onderzoek.
Ik lees namelijk op hun site dat dat alleen voor politiemedewerkers is. Niet voor mensen die niet bij de politie werken? Of werk je er al?
Gááf! Ik was geslaagd voor alle testen, maar ben nooit begonnen. Stom! Maar nu zou ik niet meer willen hoor.. heb er alleen wel lang van gebaald.
Dat is soms zo vervelend he, dat het een momentopname is. Ik zal voor je duimen en je haalt het gewoon nu en niet over 3 maanden!