net rapport binnen, ik ben doooor!!! Heb toestemming gegeven om rapport door te laten sturen dus nu wachten op korpsgesprek!
Klinkt misschien stom, maar ben jij niet meer geschikt voor niveau 5? Je komt erg intelligent over, ga je je niet vervelen als niv. 3? (Dit bedoel ik helemaal niet stom over niv. 3, maar ik kan me voorstellen dat iemand die kritisch is en snel kan denken liever snel doorgroeit in de organisatie).
Ik wil bij de recherche. Ik wil ook doorgroeien maar ik heb geen HBO of Uni dus ik kan niet meteen instromen op niveau 5.. Niveau 4 heb ik gedaan maar dan moet ik langer naar school. Ik heb juist niveau 3 gedaan omdat je daarmee prima kan doorstromen. Het werk op straat en in de auto is geweldig werk. Niveau 5 is brigadier, en dan zit je meer binnen dan op straat, tenzij je wijkagent bent. Mijn doel is de recherche, en daar kan je ook komen met niveau 3
Oh, op die manier, dan snap ik het wel :-D Leuk joh, het lijkt me ook echt super om bij de rechereche te werken!
Jaaaa ook t korpsgesprek ben ik doorheen! Moet alleen niv 4 doen ondat mn resultaten te hoog zijn voor niv 3, maar ik kan een versneld traject volgen dus dat scheelt! Keiblij!!
Ik had je topic nog niet eerder gezien, dus ik begon met lezen en denk, hu waarom pas in november! Das nog eeuwen ... ;-> Maar super joh! En wanneer ga je van start? En hoe lang moet je dan nog aan de studie?
Ik zit er trouwens zelf wel al een poosje aan te denken om politievrijwilliger te worden naast mijn werk voor de klas. Gewoon even iets anders ernaast zegmaar .