Ik heb je topic toen niet helemaal gevolgd, maar wat ik wel begreep is dat je (opnieuw) bij de politie zit nu? Super voor je, gefeliciteerd! Een heel verschil met tandartsassistente.
Gefeliciteerd. mogen we nu nog wel tand/kies/gebits vragen stellen? heb z,on pijn nu na getrokken kies :x
hahahaha ja dat mag hoor lol! En die avatar komt wel, andere avatar is meteen zo vreemd gezicht vind ik haha @jusi: opnieuw inderdaad ja! PFL doet enorm zn best om me gewoon verder te laten gaan waar ik was gebleven, echt ontzettend tof! Eerst zei iemand van P&O nog dat ik waarschijnlijk alles opnieuw moet doen. Toen heb ik zelf de academie gebeld en alles geregeld, en nu zijn ze djus druk bezig alles voor mij ertussendoor te plannen, echt heel vet, ze hadden ook kunnen denken: dag geen trek in doe maar opnieuw
@devil: nee zij was ook echt heel erg geschrokken. maar zal weer ff wennen zijn ja een andere avatar voor Devil maar ben wle benieuwd!! (oja, mijn zusje liep vaak mee met die 2 mannen van wegmisbruikers, JOs en Ger..Ger & Jos Wegmisbruikers - YouTube (alleen ze hebben het steeds over Johan maar is JOs..vooral laatste stukje vanaf 22.15 ongeveer is heel bekend, heb je misschien wel eens gezien..dat gestoorde vrouwtje mijn zusje staat er niet op hoor haha
Morgen naar apeldoorn om de kleding op te halen Vrijdag de eerste herintreedcursusdag. Daarbij gaan we waarschijnlijk ook beginnen met geweldsbeheersing en schieten De weken erop in het korps werken, weliswaar binnen omdat ik mijn RTGP examens nog niet heb behaald (daar zijn de cursusdagen voor) Elke vrijdag heb ik een cursus dag voor de RTGP, en van 21-24 mei 4 volle dagen BvH cursus(pcsystemen) Dan op 1 juni mijn beediging , 8 juni de RTGP examens. Daarna kan ik ook avond en nachtdiensten gaan draaien en ik ga in Augustus beginnen op school