Fotograaf limburg gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Zij is super en maakt hele mooie foto's!! Ik heb haar ook als vriend op FB! (ben zelf ook fotograaf!)

Het is een uitgave die je er voor over moet hebben, maar je krijgt er niet zo maar iets voor terug.....je legt iets super moois vast!!! :D

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

FotoDief

Misschien vind je haar wat? Woont in limburg in elk geval en ik vid dat ze mooie foto`s maakt. ze doet het als hobby dus ik denk dat ze minder zal vragen.

4. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Mijn man maakt ook foto's, daarom weet ik hoeveel tijd er in gaat zitten.
    Je bent vaak al een paar uur bezig in de studio. Je zit als fotograaf ook met verbruikerskosten zoals een achtergrondrol waarvan je een stuk kan weggooien als er mensen op gestaan hebben. Sommige moeten een studioruimte huren, dat kost ook geld. (al doet die van mij het in de woonkamer...lol :D). Je kan je eigen apparatuur hebben of die moet je ook huren. En vervolgens ben je minstens een halve dag bezig met nabewerken (ligt aan de duur van de shoot). En dan bedoel ik niet altijd dingen mooier maken dan het is in werkelijkheid, maar bijvoorbeeld bijsnijden, licht aanpassen, vlekken op de achtergrond wegwerken, filters...dus ik snap het geldbedrag wel dat je noemt. Weet je hoe lang de shoot duurt en wat je er voor krijgt aan afdrukken. Zjn de originelen afgekocht? Of mag de fotografe ze voor van alles gebruiken? Zit er visagie bij? Je zou op die manier een uurloon kunnen berekenen en dan voor jezelf bepalen of je dat logisch vindt. Mensen die goedkoop werken verdienen er dus niets op.

Maar goed, een fotoshoot Is érg leuk om als aandenken te hebben. Tip. Je kan ook op internet zoeken naar Modelmayhem (ofzoiets). Er zijn namelijk sites waar modellen en fotografen zich aanbieden omdat ze hun portfolio willen uitbreiden. Die werken vaak op TFP-basis (time for prints). Jij stelt je tijd beschikbaar en je krijgt een aantal prints als 'beloning'. Mijn man doet het ook op die manier omdat hij ervaring op wil doen en zijn portfolio wil uitbreiden.
    Je kan ook via twitter een oproep doen. Zo is mijn man aan een shoot met een danser uit the ultimate dance battle gekomen.
    En kijk eens of er in jouw omgeving een fotoclub is, hier heb je er ook één en die mensen willen het ook misschien wel gratis of voor weinig doen vanwege de oefening (zijn amateurs vaak).

Heeeel veel succes, ik hoop dat je iets vind dat bij je past :)

5. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    Kijk eens op Digitial Imagination :: Creating Art Trough a Lens! hij heeft afgelopen zaterdag bij ons thuis fotoshoot gedaan, heeft fotos van mijn zwangerschap buikfotos gemaakt en twee jaar geleden een fotoshoot in de speeltuin gedaan met onze zoon en hond.

6. mona23

mona23 Niet meer actief

dankjewel voor alle reacties. Helaas is het niet echt wat ik zoek. Ik vindt de stijl van de fotograve die ik heb gevonden gewoon erg mooi.
    Dit komt niet overeen met jullie aandragen.
    Ik ga nog even verder zoeken...

7. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Wij hebben vorig jaar foto's laten maken door Freekje Groenemans,
    zij is hier thuis geweest en moet zeggen dat dat wel heel fijn is voor de kids!
    Babyfotografie, Kinderfotografie, regio Eindhoven
    Ook niet echt goedkoop hoor, maar we persoonlijk vonden het wel de moeite waard (we hebben daarna ook nog de cd met foto's gekocht, ook nog een fiks bedrag.........).
    Qua stijl ziet het er wel enigzins vergelijkbaar uit, wellicht iets meer kleur (al heeft ze hier ook hele mooie foto's gemaakt met alleen een witte achtergrond (gewoon tegen een stukje witte muur).
    Succes met zoeken, ik heb toen ook lang gezocht naar iets dat me aansprak! (wel een heeeeeel leuk kado hoor!)

8. kim kivits photography

ze is hier ook lid of geweest, ze woont in eindhoven, ze maakt supermooie foto's!

9. mona23

mona23 Niet meer actief

Hoeveel koste de foto cd? Dit spreekt me wel erg aan.
    bedankt!

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
  11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    aneta martens misschien?

of sweet today?

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

13. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mona23; volgens mij was dat iets van 180,= ..... was ook een rib uit ons lijf, maar aangezien we de foto's kado wilde doen aan ouders waren we zo alsnog goedkoper uit (tig foto's online bijbesteld voor kruitvat-tarieven, omdat je t originele bestand hebt.)
    wil je t zeker weten (wellicht tarieven aangepast ofzo), moet je haar even een mailtje sturen dat stuurt ze de prijslijst door.
    wat ik er zelf erg fijn aan vond dat ze foto's hier in huis heeft gemaakt (kids lekker relaxed en ze weet echt van niks iets te maken) en dat we ook nog even een naar een bos zijn geweest en daar foto's van ons allemaal hebben gemaakt. we hebben dus een erg diverse reportage van dochter, zoon, dochter/zoon samen, hele familie!
    heb geen aandelen ofzo, ken haar buiten de reportage om ook niet persoonlijk maar was gewoon erg tevreden (ook al was t een rib uit ons lijf!)
    succes met zoeken,
    twijfelkont

14. stabijtje

stabijtje Actief lid

20 sep 2011
    427
    0
    0
    190 euro voor iets wat voor altijd is, zoiets belangrijks uit je leven, dat vind ik persoonlijk niet duur. En zoals andere hier ook zeggen, het is niet alleen een plaatje wat geschoten wordt, de fotograaf steekt er erg veel tijd in en maakt gebruik van duur apparatuur. Alles wat je nu kiest ipv de fotograaf die eigenlijk je voorkeur heeft, is het waarschijnlijk toch net weer niet. Ik denk dat het de investering zeker waard is dus als je het kunt betalen, gewoon doen:).

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Kijk eens op deze website: //ruudC - ruudC Fotografie: Professionele allround fotograaf te Roermond, Limburg. Trouwreportage, bruidsreportage, fotoshoot, bedrijfsreportage. Dé trouwfotograaf in Limburg voor de regio's Roermond, Venlo, Heerlen, Maastricht en Weert

Deze fotograaf hadden wij op onze bruiloft en waren super tevreden! Maakt superfoto's, is een leuke (jonge)man en niet duur:D
    Woont in Roermond. Zeker de moeite waard om even een offerte te vragen. Mn collega vond onze trouwfoto's zo mooi, dat zij hem ook als fotograaf op haar bruiloft heeft gehad:)

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Anneta Martens in swalmen is heel erg goed, weet haar site zo niet maar moet je ff google
    En anders flitz kinderfotografie in grathem os ook heel goed

17. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.811
    687
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina