Ik meld dat ik straks de badkamer moet schoonmaken. Is er iemand die zich aanbied om dat voor me te doen, want ik heb geen ziiiiiiiiiiiiin! Zp is leuker..
Dat ik helemaal ziek word van Feenstra!!! We zitten nu al sinds 5 okt. met een probleem met de ketel waardoor het hier afwisselend 40 graden tot 0 graden is! Leuk voor mn gasrekening!!! Ze komen niet opdagen laten vervolgens de opdracht vervallen, moet weer van vooraf aan beginnen bij de woningbouw om de opdracht opnieuw te plaatsen om vervolgens een K#Twijf aan de tel. te krijgen die beweerd dat ik zelf alles heb gecancelled!!!! GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Even melden dat ik vandaag lekker vrij ben en een dagje NIKS had gepland! Zoon op KDV, man werken, dus lekker rustig aan. Dacht ik! Nu komt zometeen iemand van de glashandel voor de ruiten van de schuur/garage (had er al moeten zijn, zelfs!) en vanmiddag een oud-collega van manlief die iets komt langsbrengen En ik had me zo verheugd op uitgebreid douchen (nu dus ongeveer) en boekje lezen en naar de winkels vanmiddag.... Gaat dus allemaal weer helemaal niet zoals ik wil. BAH!!!
Zat net te denken zal ik een topic openen? Maar nee niet belangrijk genoeg. Dus ik wil even melden dat ik vanmiddag een IQ-test heb voor een reintegatietraject. Om te kijken of ik op MBO of HBO niveau zit. Staat eigenlijk niks op het spel (mag sowieso een opleiding volgen), maar ben stront zenuwachtig...benen trillen onder mn lijf weg en bovenlichaam staat stijf van de koffie
Dat ik me nog steeds niet helemaal goed voel, erg moe en veel pijn in mn onderrug ik ook veel ruzie met mn vriend heb, omdat ik een slechte huisvrouw ben en ik me soms best wel eens heel verdriettig voel
Dat ik het 4 van de 5 nachten al 02.00 uur heb zien worden. Klaarwakker ben dan, niet kan slapen van het geluid van mijn eigen neus... en ik mijn vriend wel iets aan kan doen als hij dan ook nog begint te snurken! Afgelopen nacht is het zelfs 03.00 geworden na 3 x beneden te hebben gezeten.
En ik wil melden dat ik straks toch eindelijk naar de opticien ga... Heb maanden mn kop in t zand gestoken, maar nu ik zelfs dichter bij mn computerscherm moet gaan zitten (ook al heb ik bril/lenzen in) moet ik toch maar toegeven dat mn ogen weeeer achteruit zijn gegaan. Bah... maar aan de andere kant: een nieuwe bril kan ook wel cool zijn!!
@ revolucia: balen dat je ogen slechter worden, maar stiekem ben ik wel jaloers op mensen die een bril hebben Ik heb er 'n tijdje 1 gehad en (al zeg ik het zelf) stond me echt goed! 'Helaas' zijn mijn ogen weer beter geworden (zelfs de oogarts vond het bijzonder) en heb ik er dus geen 1 meer nodig, maar soms......... Geniet dus lekker van het uitzoeken van je nieuwe bril!
ik wil even melden: dat ik mijn oorlogs kleuren op heb. en o wee al iemand mij nu voor de voeten loopt.
Leuk! Ik wil even melden dat ik nu heerlijk met een kopje koffie zp zit te lezen en mijn zoontje heeeerlijk aan het spelen is met zijn autootjes (zo leuk om te zien en te horen wat voor verhaal hij erbij verteld!!)
ik wil even melden dat ik erg slecht heb geslapen en zo maar even ga strijken, koken en daarna naar mn late dienst! knuffel voor alle meiden die het ff moeilijk hebben vandaag!!!
Dat ik misselijk ben van de pizza tonijn die ik zelf gebakken had en bewaard maar ik denk dat de tonijn niet goed meer was. Hij heel vies smaakt en ik nu dus weer iets anders moet zoeken qua eten..
Ik wil even melden dat ze al aardig op weg zijn met klussen in ons huis, als het goed is nog 2 weekjes en dan kunnen we erin... Heerlijk zeg, alles nieuw.......
ik kom even melden dat ik eindelijknieuw werk heb na anderhalf jaar gewerkt te hebben waar ik eigenlijk niet wou werken
*Dat ik een HEERLIJK dagje vrij ben en dus kan genieten van de kleine meid! *Dat ik net alle toeslagen vd belasting heb STOP gezet, want ik hoorde van iemand dat diegene een rekening van 4000 euro vd belasting kreeg. Ging tot 3 jaar terug teveel gekregen kindertoelstag+zorgtoeslag.. Ik heb het als de donder stop gezet, want wij krijgen volgens de berekening dus ook al jaren teveel. BLEGH!
Even melden dat ik nu heeeeerlijk uitgebreid ga douchen! De glasmannen zijn geweest en de oud-collega komt rond 3en pas, dus ik heb nog even om te tutten! Lekker! Oh ja, en dan vanmiddag, als mijn man de kleine van het KDV haalt, ga ik overheerlijke.....pannenkoeken bakken!! Jammie! Gaan we eens kijken of Sil die ook al lust. Ben benieuwd, haha!
Ik wil even melden dat ik moe ben, nu vrij ben en even zonder kids, maar niet naar bed wil. Ik ben de moeheid en lage weerstand zat bah. En nu wil ik melden dat ik mezelf zojuist beloofd heb om met een pittezakje wat lekkers en een tijdschrift mijn bed op te leuken om er dan toch maar in te duiken.
We zijn voor het eerst een weekendje weg geweest. En mijn zoontje is van Vrijdagmiddag tot Maandagochtend ziek geweest. Echt balen.:x