Ik wil even melden dat ik vandaag examen voor mijn werk heb gedaan en dat ik geen idee heb of ik het gehaald heb en dat ik nog 6-8 weken op de uitslag moet wachten en daar baal ik van.
Mijn mededeling is dat ik met heel veel zenuwen vanmorgen naar de kaakchirurg moest, kies moest er uit gehaald worden. Ik heel bang voor de verdoving ben maar het mij ontzettend meegevallen is. Nu even wachten tot de verdoving er uit is, kijken hoe ik me dan voel
Dat ik net weer het hartje heb gehoord via de angelsound, en dat ik strakkies moet werken, waar ik totaal geen zin in heb!
Ik wil even melden dat..Mijn man zo lief was om die kleine vandaag mee te nemen maar dat ik mij toch wel een beetje verveel zo zonder haar.
ik wil even melden dat ik luchtwegenontsteking heb en daar van baal want ik hoest mijn longen uit mijn lijf en dat ik nu een eitje ga bakken
Dat ik vind dat we veel te melden hebben zo met elkaar . @ De keizersnee: hoop dat alles goed met jou en je kindje is! @ Vlekje, hoe ging het? @ de rest die ook ziek is (ik sluit me aan) hopen dat jullie snel weer beter zijn! Het blijft kwakkelen he!
.... dat ik sinds vanmiddag weer een paar babypakjes en sokjes rijker ben. En natuurlijk in de kleur roze.
....dat...en ik durf het bijna niet te zeggen....maar ik ben het zat...wil gewoon ons klein poppetjes zien, geen maagzuur meer hebben, weer op mijn buik slapen, gewoon een stuk kunnen wandelen, de trap normaal op lopen ipv hijgend boven te komen... kortom kom beebje!!! NU
Ik wil even melden dat ike cht een dringend moet bijslapen, wordt iedere morgen wakker met hoofpijn en ga ermee naar bed. Oberdag nergens last van. Maar bijslapen zit er voorlopig niet in.
dat ik echt niet meer bij kom bij het beluisteren van dit stuk over sinterklaas. YouTube - Wanneer Sinterklaas te hard gaat vooral het gegiechel en gelach erbij op de achtergrond.
Ik wil even melden dat ik er van baal dat het maar niet opschiet met een woning en dat ik verschrikkelijk moe ben dankzij mijn schildklier.
Wil even melden dat ik morgen voor het eerst in 2 jaar weer aan het werk ga en behoorlijk zenuwachtig ben. Vooral omdat de functie nieuw is.(kdv leidster) heb er ook heel veel zin in.
Ik wil even melden dat ik de net even lekker een potje heb zitten huilen! In de armen van me vriend. (voelde me de hele dag al verdrietig) En dat is er nu uit!