Ik wil even melden...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sallie, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik wil even melden dat ik vanmiddag mn rijbewijs heb opgehaald en net in m'n man zijn auto heb gereden :D

2. babs81

babs81 Niet meer actief

ik wil even melden dat ik zo maar naar me bedje ga.. morgen er erg vroeg uit moet 5uur
    en dan curses BHV heb..vet geweldig!!

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik meld dat ik het zat ben ziekenhuis in en uit te lopen.. wordt er moe van ook al is nu de tweede keer en dit keer voor een goed doel,, met die artsen spug zat :( en mijn was machine stuks is wheeeeeee

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik wil even melden dat we vandaag bericht hebben gekregen dat mijn vriend volgende week woensdag geopereerd zal worden en een maagband krijgt. Spannend!

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    dat het vandaag offerfeest was en ik het geen ene reet aan vond, dat het een ROTdag was en dat ik blij ben om weer thuis te zijn ...

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dat ik vandaag een ontzettende vreetkick heb voor mandarijnen en rolo's..
    Dat ik mn werk (soms) zo spuugzat ben, gaat soms zo oneerlijk!
    En dat ik betwijfel of het ooit nog goed gaat komen / hoe lang ik het nog vol ga houden....
    Dat ik graag wil gaan winkelen voor de kleine!!!
    Best veel dus!!!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat ik dood en doodmoe ben en zo naar mn nest ga. Om 05:20 gaat de wekker...

8. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    dat ik het helemaal zat ben van benauwd zijn en het hoesten,
    ik voel me helemaal BAH

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb gisteren en vandaag geen enkel tussendoortje op... en daar ben ik trots op, want ik ben een mega-snaaier van de bovenste plank!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat ik naar mijn bedje ga en dat ik sinds 5 dagen heb gegeten zonder misselijk te worden! :)
    Truste

@ engeltje 1: Gefeliciteerd meid! :)

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik wil ff melden dat ik naar bed toe ga.
    en dat ik zenuwen begin te krijgen voor de afspraak bij de verloskundige donderdag. Hopelijk krijgen we een hartje te horen

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik wil ff melden dat ik weer lekker thuis ben van mn late dienst. en ben morgen lekker vrij!!!:)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik kom even melden dat ik voor de zoveelste keer rusteloze benen heb en daardoor niet in slaap kan vallen. Ben al (echt) 7 x te plassen geweest en mn b.i. maakt t onmogelijk om nog lekker te liggen.. Máár daarentegen.. heb ik iig de 35 weken gehaald! :)

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik wil even melden dat ik moe ben maar niet kan slapen.

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik wil ff melden dat ik er nu toch wel behoorlijk de balen van begin te krijgen dat het litteken van mijn knip nog steeds zo vaak zeer doet :(
    Verder... Lekker dagje thuis met kind! Gezellig! :D

16. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Dat we zaterdag een rekening kregen van 350 euro due we overigens niet kunnen missen en ik helemaal over de rooie was. Maar dat we gister een andere kregen waar in stond dat we ook nog wat terug krijgen en nu mhoeven we maar 3 euro te betalen. Maar we krijgen ook nog een bedrag terug van onze nieuwe energieleverancier en dan krijgen we nog 40 euro. Heb ik me voor niks druk gemaakt.

17. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Vannacht weinig geslapen door de kleine man. Terwijl ik zo moe was. Nu ligt meneer te slapen.....terwijl de buren aan het hakken, zagen en boren zijn. Ik kan daar niet van slapen.

18. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Mijn nichtje gaat trouwen. Hoe leuk ik het ook voor dr vind, ik voel me verdrietig en ben jaloers. Ik ben nu bijna 8 jaar samen en ik wil al zo lang trouwen. Vooral nu we 2 kinderen hebben, ik ben dus de enige nog zonder zijn achternaam. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik zijn vrouw wil zijn, en niet zijn vriendin.
    Blugh.

19. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Dat ik mijn buurman verschrikkelijk haat en ik hoop dat hij verhuisplannen heeft.
    Dat ik trots ben op mijn nichtje die een paar dagen geleden moeder is geworden van een mooie dochter.
    Dat ik moe ben en zo naar bed ga omdat dochter lief vannacht heeft liggen spoken (tandjes) en ik bang ben dat het vannacht weer raak is.

20. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik wil even melden dat ik lekker weekend heb en 4 dagen heerlijk van mijn prinses ga genieten :D

Deel Deze Pagina