ik wil even melden dat ik vanmiddag mn rijbewijs heb opgehaald en net in m'n man zijn auto heb gereden
ik wil even melden dat ik zo maar naar me bedje ga.. morgen er erg vroeg uit moet 5uur en dan curses BHV heb..vet geweldig!!
ik meld dat ik het zat ben ziekenhuis in en uit te lopen.. wordt er moe van ook al is nu de tweede keer en dit keer voor een goed doel,, met die artsen spug zat en mijn was machine stuks is wheeeeeee
Ik wil even melden dat we vandaag bericht hebben gekregen dat mijn vriend volgende week woensdag geopereerd zal worden en een maagband krijgt. Spannend!
dat het vandaag offerfeest was en ik het geen ene reet aan vond, dat het een ROTdag was en dat ik blij ben om weer thuis te zijn ...
Dat ik vandaag een ontzettende vreetkick heb voor mandarijnen en rolo's.. Dat ik mn werk (soms) zo spuugzat ben, gaat soms zo oneerlijk! En dat ik betwijfel of het ooit nog goed gaat komen / hoe lang ik het nog vol ga houden.... Dat ik graag wil gaan winkelen voor de kleine!!! Best veel dus!!!
Ik heb gisteren en vandaag geen enkel tussendoortje op... en daar ben ik trots op, want ik ben een mega-snaaier van de bovenste plank!
Dat ik naar mijn bedje ga en dat ik sinds 5 dagen heb gegeten zonder misselijk te worden! Truste @ engeltje 1: Gefeliciteerd meid!
ik wil ff melden dat ik naar bed toe ga. en dat ik zenuwen begin te krijgen voor de afspraak bij de verloskundige donderdag. Hopelijk krijgen we een hartje te horen
Ik kom even melden dat ik voor de zoveelste keer rusteloze benen heb en daardoor niet in slaap kan vallen. Ben al (echt) 7 x te plassen geweest en mn b.i. maakt t onmogelijk om nog lekker te liggen.. Máár daarentegen.. heb ik iig de 35 weken gehaald!
Ik wil ff melden dat ik er nu toch wel behoorlijk de balen van begin te krijgen dat het litteken van mijn knip nog steeds zo vaak zeer doet Verder... Lekker dagje thuis met kind! Gezellig!
Dat we zaterdag een rekening kregen van 350 euro due we overigens niet kunnen missen en ik helemaal over de rooie was. Maar dat we gister een andere kregen waar in stond dat we ook nog wat terug krijgen en nu mhoeven we maar 3 euro te betalen. Maar we krijgen ook nog een bedrag terug van onze nieuwe energieleverancier en dan krijgen we nog 40 euro. Heb ik me voor niks druk gemaakt.
Vannacht weinig geslapen door de kleine man. Terwijl ik zo moe was. Nu ligt meneer te slapen.....terwijl de buren aan het hakken, zagen en boren zijn. Ik kan daar niet van slapen.
Mijn nichtje gaat trouwen. Hoe leuk ik het ook voor dr vind, ik voel me verdrietig en ben jaloers. Ik ben nu bijna 8 jaar samen en ik wil al zo lang trouwen. Vooral nu we 2 kinderen hebben, ik ben dus de enige nog zonder zijn achternaam. Ik hou zoveel van mijn vriend dat ik zijn vrouw wil zijn, en niet zijn vriendin. Blugh.
Dat ik mijn buurman verschrikkelijk haat en ik hoop dat hij verhuisplannen heeft. Dat ik trots ben op mijn nichtje die een paar dagen geleden moeder is geworden van een mooie dochter. Dat ik moe ben en zo naar bed ga omdat dochter lief vannacht heeft liggen spoken (tandjes) en ik bang ben dat het vannacht weer raak is.