Ik wil even melden...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sallie, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Dat ik al vanaf zaterdag met een dikke keel ontsteking zit met een abbses in me keel als ik het goed schrijf!

Antibiotica wil niet aanslaan ramp met 3 kinderen!
    Me man morgen weer moet werken omdat zijn vrije dagen op zijn
    en me schoonmoeder het om 22:00 laat afweten om morgen te helpen.
    Whaa ach nou jah ik red me toch wel ben een vrouw toch??

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

dat ik (wij) een maand moet overbruggen zonder geld.....omdat ik weer aan het werk ben gegaan!

F#ck NL!!!!

Gelukkig heeft mn pa 100 euro gestort om de laatste week te overbruggen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik best trots dat we deze maand maar 100 euro nodig hadden hoewel ik wel moet zeggen dat er aan 450 euro rekeningen verschoven zijn en wij derze pas met de kinderbijslag weer in kunnen halen.

en ook dat er deze maand ff 150 euro eigen risico is ingehouden van de zoegverzekering.... anders hadden we iniets hoeven te lenen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Aahh, onze cavia zit nu even een nachtje binnen... Vanmiddag hadden we het mannetje in de ren gedaan, waar meestal de vrouwtjes in zitten. De vrouwtjes zijn een stuk kleiner als het mannetje en daar is het altijd goed mee gegaan. Wat deed nou het mannetje? Die wurmt zn hoofd tussen het gaas door, en blijft met zn kaakjes, achter zn schedeltje vast zitten! Hij draaide nog wel rondjes van zn buik naar zn rug maar kon niet los. Mn man heeft hem dus vastgehouden maar kreeg hem ook niet los. We waren eigenlijk bang dat ie daar dood zou gaan, we konden ook geen tang vinden voor het gaas want dik gaas. Ik heb snel de fles olijfolie gepakt en dat over zn hoofdje gegoten. Hier schrok hij zo van, dat hij zn kopje terugtrok en los schoot! Daarna hebben we hem lekker in een handdoek gewikkeld en schoon geprobeerd te poetsen, maar heel zn kopje is natuurlijk vet. Omdat hij normaal in de schuur staat, maar het enorm koud is, hebben we hem vannacht maar binnen gehaald. Hij beweegt nog goed, eet vrolijk en komt nog kroelen, dus ik hoop dat er niets beschadigd is, maar het was toch even flink schrikken :( zondag was nl mn konijn ook al weggelopen! Gelukkig was hij 's avonds alweer terrecht.

4. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ik wil ff melden dat ik snel mn kindje wil.
    ben al die voorweeën zat!!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat ik zit te wachten op een telefoontje van de huisartsenpost, ben ongelofelijk misselijk en ik weet niet of ik primperan mag slikken nu ik borstvoeding geef.
    Waarom bellen ze nou niet terug, aaaah:(

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik wil nog even melden dat ik heeeeeeeel graag weer zwanger wil zijn en dat we volgende week eraan gaan beginnen.... :)

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik net mijn bed weer ben uitgekropen, omdat mijn man me zojuist verteld heeft dat hij rijstepap-toetjes gekocht heeft en die zit ik nu lekker op te eten... Aaaaaaaaaaarg wat ben ik erg!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik wil ff melden dat ik de jongste uit zijn warme bedje moet gaan halen, om de anders 2 kids van school te moeten halen en het dan weer over is met de rust... ;)

Deel Deze Pagina