Ik zit er helemaal doorheen!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Solid35, Sep 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Solid35

Solid35 Lid

Sep 2, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Solid35, Sep 2, 2013
    Last edited: Sep 2, 2013
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum maar heb een vraag.

Ik ben 35 jaar en heb een derde kinderwens. Op 14 augustus had ik een positieve ovulatietest.
    Zes dagen later bruinverlies dat zo'n 4 dagen heeft geduurd (heel weinig en soms ook wat rood). Ik ben vanaf toen erg misselijk en heb weinig/geen honger. Mijn borsten en tepelhof zijn groter en ik heb sinds enkele dagen een gelige afscheiding. De laatste dagen heb ik verschillende keren getest (kruidvat 2 voor 5) maar allen negatief!
    Het is allemaal zo raar.

Ik heb met predictor ovulatietesten getest:

14 aug: knaltest positief en geklust
    16 aug: heel licht streepje en geklust
    18 aug: omo wit
    21 aug: heel licht positieve ovulatietest
    23 aug: licht positieve ovulatietest
    25 aug: knaltest positief

Op 20 aug enkele dagen licht bruinverlies en beetje helder bloed (afvegen). Vanaf toen ook misselijk, geen zin meer in sigaretten (ik ben na jaaaren opeens gestopt omdat ik het vies vind!?, totaal geen zin in eten, grotere borsten en blauwe aders.

Nu nog steeds geen menstruatie maar test was gisterochtend nog negatief. Grrr snap er niets meer van!! Raar want ik zit nu toch al zo'n 5-7 dagen na NOD!

Wie heeft ervaring?? Alle reacties zijn welkom!

Liefs

2. Solid35

Solid35 Lid

Sep 2, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel dus 5-7 dagen na NOD ;)

3. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Bedoel 5-7dagen na de eisprong ? Of nod .
    Want 7 dagen na je eisprong test je sowieso nog niet positief hoor ;)

Ff geduld denk ik voordat je kan testten

4. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Owhhh haha ... Te laat.
    Nee geen ervaring mee , sorry

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    #5 RoGiJuLi, Sep 2, 2013
    Last edited: Sep 2, 2013
    Het zou kunnen dat je eitje de eerste keer niet is gesprongen en de lh piek op 25 nog een keer kwam ... zou betekenen dat je eisprong pas op 26-27 aug was.

Anders zou ik het ook niet weten.

6. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Zou het niet anders weten dan dat je eisprong toch later was! Misschien 25/26 augustus en zit je nu zo'n 8 dpo en is het normaal dat je testje niks aangeeft :p even geduld hebben! Heb je daarna ook nog geklust?

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Dit denk ik ook...

8. Solid35

Solid35 Lid

Sep 2, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie reageren, dank jullie wel!

Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat ik zo laat mijn eisprong heb gehad. Mijn laatste menstruatie was 27 juli (dus eisprong was al erg laat) en ik heb echt klachten vanaf mijn eisprong. Daarnaast vraag ik mij dan ook af wat die bloeding is geweest?

Ik ben helemaal verward zeg! Gisterochtend heb ik voor het laatst getest. Steeds met kruidvat 2 voor 5 en die zijn wel betrouwbaar geloof ik. Heb echt geen idee hoe lang ik nu moet afwachten en word er alleen maar onzeker van! ( Gisteren en eergisteren zowat de hele dag gehuild :( )

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Misschien is deze cyclus wel een beetje van slag... Ik heb ook wel eens zo'n cyclus gehad, qua lengte was ie wel gewoon hetzelfde, maar had toen ook steeds bruinverlies enzo tussendoor, was raar.

10. Solid35

Solid35 Lid

Sep 2, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat iemand het herkent!! Had jij ook zwangerschapsklachten toen? Ik heb al 2 kinderen en voel me echt wel zwanger!

11. Solid35

Solid35 Lid

Sep 2, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo heerlijk om dit te kunnen schrijven! Er is namelijk niemand die weet dat we met een derde kindje bezig zijn en mannen zijn toch net iets anders he ;)

12. Solid35

Solid35 Lid

Sep 2, 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niets :(

Heb nog eens zitten nadenken..
    Ik had op 14 aug een positieve ovulatietest. En op 16 aug. nog maar héél licht streepje. Kan het dan ook zijn dat op 15 aug de test nóg positiever zou zijn geweest (heb niet getest toen)?
    Als dan de eisprong binnen 72 uur plaats vindt zou dat dus ook 17 augustus geweest kunnen zijn. Dan 3 dagen later een bloeding.
    Dat zou betekenen dat ik nu pas 3 dagen overtijd ben. Afgelopen zaterdag voor het laatst getest (zou dan NOD zijn geweest). Hmmm, misschien deze week toch nog maar eens een testje wagen?

Share This Page