En ik haal me vanalles in mijn hoofd. Ik heb hier toen ik nog zwanger was ja op gezegd. Het jubileum weekend van mijn man's werk. We gaan naar Berlijn. Helemaal niet gedacht aan hoe dat moet als je borstvoeding geeft. Dean heeft allemaal lekkere melkjes in de vriezer, dus daar maak ik me niet veel zorgen over, maar zal hij nog aan de borst willen als ik terug kom? Vrijdag zal ik hem voor het laatst voeden en dan pas weer zondag avond. Ik krijg er een knoop van in mijn maag. (hij is ook nog niet eerder wezen logeren ) Zucht wist niet dat ik zo kon zijn!
Patroes glimlacht en denk terug aan 'die tijd'.. Justin was 2 en n halve maand toen wij ook 2 hele dagen en n nacht weggingen. Tussen de 'familiespelletjes' door (leuk h`1 fam weekend) aan het kolven en ik miste mn mannetje vreselijk.. gelukkig dacht ik er toen niet aan dat ie misschien ineens mn borst niet meer wilde, ging ook gewoon weer goed dus.. Iig veel plezier dan!
Aan mij heb je niets, maar owwww ik zou er ook niet aan moeten denken. Manlief had alleen kunnen gaan Kwebbel
Natasja, geniet van je weekend weg, want een beetje volleerd borstdrinker verleert het niet zo snel hoor. Toen Leo 5 maand was hebben we hem aan de fles gekregen, en om er voor te zorgen dat hij dat bleef doen, heb ik alle voedingen gekolfd en in de fles gedaan. Na een kleine week alleen melk uit een speen drinken, kwam Leo in de buurt van mijn blote borst en hap, hij greep zijn kans en in een keer was het raak. Niks geen fles, gewoon bij mama drinken. 't bleek dus bijna zoiets als fietsen, dat verleer je ook niet in een week. Groetjes van Kiki
Heel weekend weg heb ik nog niet gedaan (en denk ook eigenlijk dat ik dat te lang zou vinden)... Wel een keer een avond + nacht + dag weg, dus vrijdag om 19 uur vertrokken, zaterdag rond 18 uur weer terug. Ging prima, al miste ik m'n mannetje wel. Van mij hoefde het ook niet langer te duren. Geen seconde gemerkt dat hij m'n borst niet meer zou willen: hij blijft gretig happen. Kan me niet zo goed voorstellen dat een ervaren borstkindje na een weekend al niet meer zou willen.. Hij weet toch hoe lekker en gezellig dat is!
Ik kan me ook niet voorstellen dat je ventje het drinken aan de borst niet meer zou willen! (wel sterkte met een heel weekend weg van Dean ... brrr ... ik zou er niet aan moeten denken )
Natasje geen schuldgevoel aanpraten dat ze een weekend weggaat hè?! Na zo'n tijd life voeden zal hij dat niet verleren hoor! Have fun!
Zéker geen schuldgevoel! Geniet lekker van het weekend weg. Je zult Dean vast missen, maar probeer ook gewoon lekker van elkaar te genieten. Het is ook belangrijk dat papa en mama elkaar leuk en interessant blijven vinden. Probeer ook over iets anders te praten dan je kleine man, al valt dat niet altijd mee.. Ik hield mezelf voor toen we een nachtje weggingen (dat was toen onze Deane (mooie naam he ) 12 weken oud was) dat we hem ook een leuke band met zijn nichtje gunden en dat het dus ook helemaal oke was dat zij een etmaal voor hem ging zorgen. Ze hebben het erg leuk gehad samen en dat is óók wat waard, toch?
Yep ik ben er weer! Gister avond 58 uur na de laatste voeding op vrijdag, werd ik gretig aangevallen door mijn kleine man! Heerlijk gevoel weer dat kleine mannetje tegen me aan! hij moest weer even nadenken hoe hij moest drinken hahaha maar het lukte gewoon weer! Hij heeft heel goed gegeten bij opa en oma, dus daar ook geen zorgen om gehad! (al zijn flessen op!) Papa en mama hebben het heel leuk gehad!
ik zou ook niet denken dat hij zou stoppen. Wie verkiest er nu een koude fles boven een lekkere mamaborst? ik vind het ongelooflijk knap van je dat je het hebt gekunnen. Ik zou willen dat ik wat meer was als jij... En mijn man stiekem ook denk ik.