Hai, vriendin van mij wil haar huis verkopen via Makelaarsland, en ik had begrepen dat je erg betrokken bent bij de verkoop (zelf de bezichtigingen doen, fotos maken ect.) maar ze twijfelt een beetje het scheelt wel een hele hoop geld als ze het via deze makelaarsland doen. (zo 3000 euro) vertelde ze,(is dit echt zo?? ) wat is jullie advies voor haar?
Wat ik niet zo goed snap is dat je advies vraagt voor je vriendin? Maar goed dat heb ik met de meeste topics waarin mensen advies vragen voor hun vriendin.. En bovendien is het offtopic Maar kan me voorstellen dat als je veel zelf doet je ook veel korting krijgt. Ik weet niet of ik het zou doen. Een huis verkopen is een ingewikkeld iets, en heb het maar beter gewoon in een keer goed geregeld.
Wij zijn van plan om het inderdaad zelf te gaan doen (via makelaarsland). Maar we hebben beide wel veel verstand van het goed verkopen van een huis. De foto's die we maken zijn sowieso veeeel beter dan die van een makelaar en mijn partner heeft zich erg verdiept in de psychologie van een bezichtiging bijvoorbeeld. Als je het zelf goed kan dan is het zeker aan te raden.
nou misschien kan ik dat advies dan zelf ook later gebruiken en vroeg me gewoon echt af wat de ervaringen zijn want ik heb er nog nooit van gehoord....