IK WIL GAAN HUILEN! k meen het

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pinar, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    ik hoop dat je dr gauw bij bent, want het voelt echt raar iedereen is letterlijk bevallen om mij heen zelfs mensen met 37 weken mn buurvrouw. vooral als ik mn buurvrouw ieder keer buiten zie met haar kinderwagen die lekker een wandelling doet krijg ik echt een huil buil :oops:

2. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

ik hoop dat alles goed en gezond verloopt voor jouw en je beeb.

3. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Pinar... hou het niet tegen, huil lekker uit!
    Hoe meer je het tegenhoudt, hoe meer je gespannen wordt... en hoe meer je het laat gaan, des te beter je ontspant...

en hoe meer jij ontspant... des te makkelijker kan de baby geboren worden!

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik hoop voor je dat het niet zo lang meer duurdt en inderdaad gewoon die telefoon eruit trekken, laat ze maar denken dat je bezig bent. doe je hem er evt. vanavond (als manlief thuis is, weet niet of dit in jou geval zo is) weer in en laat je hem of antwoordt jezelf, dat je geen zin hebt in steeds telefoontjes ze horen het wel. Of je laat hem er wel helemaal uit, maar misschien dat er iemend dan zo brutaal is om naar je toe te komen.

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    heel herkenbaar meis, liep met de eerste 4 dagen overtijd en met de tweede 7 dagen!

Op de uitgerekende dag begonnen de weeën die na een uur weer ophielden, ik was er zo poepiezat van dat toen het 7 dagen daarna ect begon ik het niet eens geloofde, resultaat, te laat de vk gebeld, kind geboren binnen 2 uur en 3 kwartier

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat ik wil zeggen is,
    uiteindelijk omt het e vanzelf uit, en ik begrijp heel goed hoe vreselik zat je het nu bent, maar geloof me heel veel langer kan het echt niet duren!

7. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Hey,

Ik snap helemaal hoe je je voelt (zie mijn banner). Als je zin hebt om te huilen moet je dat gewoon doen. Ik vind t ook stom dat ik over tijd loop, mensen van cursus die 2 weken na mij uitgerekend waren zijn al wel bevallen, en ik niet. Is best wel stom. En die vervelende oefenweeen maken het ook niet beter. Nou kreeg ik gisteravond weeen, en ik had vanmorgen een half verstreken baarmoederhals en 1 cm ontsluiting, dus schiet nog niet op. Ze hebben me nu wel gestript dus hopen dat het wat opleverd.

Maar heel veel succes, en als je zin hebt om een potje te janken gewoon doen! En trek je niet te veel aan van al die mensen die vragen of het al begonnen is, des noods zorg je dat je niet bereikbaar bent, ben ik de laatste 2 weken ook heel erg goed in ;)

Liefs

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    PS ik moet morgen naar de gyn, het was daar zo druk met CTG's omdat er zoveel mensen overtijd zijn, dus we zijn niet de enige ;) beebjes vinden het gewoon lekker warm in de buik!

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Enne kant wel logies, wil jij met dit koude weer naar buiten ? ;)

Vanmorgen naar de VK geweest, Nou alles is goed en de beeb vermaakt zich goed in mijn buik...

Hoop dat het voor mij ook niet lang meer mag duurden

10. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    dag allemaal,

ik ben net thuis ik ging lopend naar de winkelc. 15-20 min lopen is dat toen ik daar was begon het achter me kaar net als of ik een steen in mn onderbuik had. mn schoonzus had het ook in de gaten ze zei dat ik helemaal rood werd en mn ogen heel slap keken ik kon niet eens winkelen gelijk naar huis gebeld van kom me ophalen maar nu is het weer op gehouden.

ik weet ik moet geduld tonen vooral als ik cvwinkoop zie die al een week overtijd is!

11. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    trouwens kan een ingedaalde baby die vast in de bekken zit weer naar boven komen?

ik heb dr hele ochtend boven gevoeld normaal gesproken is ze ingedaald en zit in mn bekken vast, maar nu voel ik dr weer in mn onderbuik bewegen?

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

kan best begrijpen dat dit echt frustrerend is !
    maar je moet maar zo denken,
    hij of zij komt er echt wel uit
    ik wens je dan ook heel veel succes de aankomende nacht en dag,
    want voor je het weet is de beeb er !

13. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    dag dames,

ik kom net van de vk nog geen teken. ze gaat me volgende week met 41 weken strippen als de beeb dr nog niet is en daarna gaat ze me verwijzen naar het ziekenh. ga ik onder controle.

Ik hoop dat het niet zo lang gaat duren vanavond ga ik toch maar beginnen met klussen.

Deel Deze Pagina