Hallo, ik wil heel graag voor sinterklaas mijn moeder en mijn vader een leuk en leerzaam boekje geven over opa en oma worden. Mijn ouders zijn gescheiden dus het moeten wel 2 aparte boekjes worden. Omdat ze voor het eerst opa en oma worden leek me dit erg leuk. Het moet niet te duur zijn gewoon leuke cadeauboekjes. Wie weet titels van leuke boeken? Ik kom er namelijk zelf niet uit.
weet niemand wat? ik ben druk aan het zoeken maar als iemand een tip heeft van een boekje waar ze ook wat aan hebben is het helemaal mooi!
Ik heb twee boekjes gezien bij de boekhandel, kleine boekjes, ze heten geloof ik de beste babytips voor opa en/of oma.
Bij de expo heb je ook van die boekjes, die ga ik zelf ook kopen als het zover is Om ze vast een hint te geven hahaha..
Ik heb gisteren een nijntje boek gekocht, opa en oma pluis, niet wat jij bedoelt maar wel erg leuk om later voor te lezen aan de kleine
Niet helemaal wat jij zoekt, maar wel erg leuk vonden mijn ouders: Opa, vertel eens en Oma, vertel eens. Een soort boek waarin opa en oma kunnen opschrijven over hun leven, hoe dingen vroeger in hun tijd gingen en hoe ze het opa en oma zijn vinden etc. Leuk voor later!
Dankjulliewel voor de tips! Ja nijntje boekjes zijn altijd zo leuk. Die opa en oma vertel s ken ik. Ik heb een tijdje geleden eentje aan mijn moeder gegeven als moeder vertel s. Die moet ze eerst nog invullen hahaha! Ik ga wel even bij de Bruna kijken. Die hebben hopelijk wat liggen van die boekjes waar je het over had.