Zou leuk zijn! Lijkt mij ook wel een keer wat maar weet niet wat voor gegevens je precies nodig hebt?
Dames ik pendel echt op aangegeven tijden.krijg nu nog steeds verzoeken zonder dat ik een tijd aangeef.ook ik heb het druk met werk ,vriend huishouden en een sociaal leven.ik wis dan nu ook alle berichten die buiten een tijd zijn verstuurd,ik pendel wel voor je als ik je zelf een privebericht stuur.net als bij de andere meiden je zult gewoon geduld moeten hebben.
Vandaag tot 9.45 kan je je verzoek insturen,berichten na die tijd verwijder ik. Vraag,naam achternaam en gebdatum.ik pendel niet op bevdatum
Vandaag tot half vijf kan je je pendelverzoek insturen met naam en achternaam,geboortedatum en vraag.
Vandaag tot 20.30 kan je je pendelverzoek versturen berichten na die tijd verwijder ik.ik verwijder ook de priveberichten die worden verstuurd zonder dat ik een tijd heb genoemd. Graag vermelden naam achternaam,geboortedatum en je vraag. ik pendel niet op bevallingsdatum
Tot half 5 vandaag kan je je pendelverzoek versturen.ik pendel op maand van bevruchting en geslacht,niet op bevallingsdatum Stuur in een pb je volledige naam en geboortedatum.en je vraag Verzoeken na die tijd verwijder ik,ook verwijder ik verzoeken wanneer ik geen tijd heb genoemd,en behandel ik ook niet wanneer ik wel weer een tijd vernoem. Ik ga de verzoeken zo snel mogelijk behandelen wacht geduldig af. Liefs en hoop dat al jullie pendels uitkomen
Lieve meiden Ik zou het leuk vinden als jullie de uitkomst van mijn pendels op mijn andere topic willen plaatsen.ook als ik het niet goed heb Liefs