Hallo Allemaal, Het valt me op dat wanneer een Pendelaarster een berichtje heeft gezet van tussen welke tijd er gependeld wordt er weer heel veel gereageerd word met "ahhhh te laat", "gestuurd! wanneer beantwoord je m?" of ik tref het nooit op die tijden, altijd te laat"... Het irriteerd mij nogal.. Enige tijd geleden hebben ze heel duidelijk neergezet NIET REAGEREN ALLEEN LEZEN en dat is een tijdje goud gegaan. Op deze manier word het weer een moeten voor de pendelaarsters, ze doen het voor hun plezier en dat van ons! Wacht gewoon geduldig af.. Sorry voor de gene die zich aangevallen voelen, maar het moet wel leuk blijven Liefs, Dinges
Go Dinges! Ik heb vaak een abo en krijg dan mail dat er reactie geplaatst is; vlieg ik als een gek naar dat topic omdat ik denk dat er een pendeltijd wordt aangegeven... is het een 'nietszeggende' (sorry) reactie van iemand zoals bij Dinges genoemd.. Frustrerend inderdaad!
hier ben ik het helemaal mee eens.. we mogen blij zijn dat de dames voor ons zouden willen pendelen.. en het is nogal intensief, dus gewoon geduld hebben, de dames melden zich vast wel als ze "klaar" zijn.
Dank jullie wel meiden voor de steun was al bang dat ik te vel reageerde. . Laten we het gewoon leuk houden dan blijft het leukst voor ons allemaal
Dinges, dankjewel voor je berichtje... Je was me voor... Ik word er namelijk ook niet goed van om telkens heeeeeeeel mijn inbox voel te hebben met abbo meldingen... of vragen wanneer iemand weer pendelt... Ik moet eerlijk zeggen dat als ik die dingen in topic's lees ik inderdaad denk, gaan we weer, laat maar ik ga al niet pendelen vandaag... En als ik dan mijn account open en ik zie wederom mensen die gewoon PB'en als een gek en niet kijken naar wat ik vraag dan denk ik, aaaah nee zin in pendelen weg...
Ik heb vaak in twijfel gestaan om een soortgelijk bericht te plaatsen maar dat hoeft niet meer! Hopen dat het nu eindelijk duidelijk wordt dat ze gewoon geduld moeten hebben Pendelaarsters top dat jullie doorgaan! Ik heb het zelf ook eventjes gedaan onder de naam "Fleurige" maar ik was het zat en vooral de pb's die je ongevraagt binnenkrijgt.
Dank jullie wel meiden! Ook jij pendel vrouwtje, je had mijn zwangerschap immers goed gependeld Daarnaast sowieso alle pendelaarsters bedankt voor jullie inzet! Mag best eens gezegd worden vind ik! Ik hoop dat dit het voor jullie ook weer wat lichter maakt en dat mensen weer even wakker geschud zijn
ik ben het helemaal met jullie eens, maar als je na 1,5 maand nog geen reactie hebt gehad baal je er wel van. terwijl het binnen de aangegeven tijd is gestuurd.
Dat vind ik ook niet kunnen..stuur je eenpendel krijg je geen reactie..jammer dat er dan niet op gereageerd word!
Zelf pendel ik ook.. en heb toen een tijd aangegeven en krijg nog steeds berichten.. ook niet erg fijn...
Ik heb ook gewoon een zoontje en me huishouden etc.. maar goed en indd dan heb ik gependeld voor iemand .. krijg ik geen reactie meer.. ook beetje jammer
Misschien is het handig (?) als de pendelaarster ook in haar topic vermeld wanneer ze aanvragen van een bepaalde datum heeft afgehandeld.... Dan wet je of je nog op de "wachtlijst" staat OF dat er iets is mis gegaan
Inderdaar miranda heb al bij verschillende mensen gezien dat ze negatief of lositief hebben getest en dat ik het goed had en dat ze niks van zich laten horen.dan komt het bij mij over alsof ze het alleen voor de pendel doen.en er zijn ook dames actief die zichzelf twee keer laten pendelen maar dan onder een andere nickname.ook raar
Ik zeg niet dat jij dit doet, maar er zijn genoeg meiden die niet lezen in onze topic's en dus gewoon een PB sturen, dan staat er vaak in de topic's buiten de tijden of niet aan bepaalde voorwaarde voldaan geen reactie... Deze voorwaardes zijn er overigens omdat wij ook al door hebben dat er meiden zijn die een account aan maken en dan om een pendel vragen terwijl ze als een pendel hebben gehad via hun lopende Account, dit is niet prettig als je er alle tijd in steekt. En de meeste van ons onthouden wel wie ze wel of nog niet hebben gehad... Hoop dat je snel reacties gaat krijgen... Maar let even op de voorwaardes
Dat is misschien wel een slim idee... Ik zelf heb dit al in gebouwd in mijn topic Even voorbeeldje...
hoi pendelvrouwtje, zo ver ik weet heb ik aan alle voorwaarden van betreffende persoon gedaan. ik heb het net nog een keer nagekeken. en het was ook zeker binnen de aangegeven tijd, hier let ik juist op. van andere leden van de site die pendelen heb ik allemaal wel antwoord gehad. ik vind het gewoon erg jammer dat er dan geen reactie terug komt. groetjes linda