Na-controle buik echo

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Biccy, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Nou, gisteren moest ik voor een echo, vanwege aanhoudende klachten. Die echo is 2 maanden geleden aangevraagd door mijn gyn, ik dacht dat het gewoon mijn lijf was, na de bevalling. Alles moet tenslotte weer terug naar zijn plaats, ja toch?

Dus ik voor de echo, echo mevrouw heel aardig verder, praatje pot.
    Bleek dat ze na de uitwendige echo ook een inwendige wilde doen. Nou nee, als het niet nodig is, liever niet.
    Ik heb zo'n traumatische tijd achter de rug met mijn beneden verdieping, dat ik zelfs nog niet eens intiem met mijn man ben geweest. Ze bekeek de beelden van de uitwendige echo en zei dat het niet echt nodig was, mijn eierstokken zien er goed uit.

'Je baarmoeder ziet er, mjah, mhmmm' *trekt scheef gezicht*
    'Wanneer zie je je gyn weer?'
    ik: 'eind oktober'
    'Oh... ok'

Nou weet ik dat zij niks mag zeggen over wat ze ziet, maar ik voelde me toch een beetje lullig door die opmerking en dat scheve gezicht ivm mijn baarmoeder.

Nou maar afwachten tot Oktober dan.... Ik zie het al gebeuren, ga ik me tot oktober druk lopen maken omdat die doos zo apart deed over mijn bm, en dan blijkt er natuurlijk gewoon niks te zijn.

Nou ja, ik wil hier verder niks mee, maar ik moest het even kwijt. Beter hier even spuien dan gaan googlen wat er allemaal mis kan zijn haha :cool:

(Iemand ook zoiets meegemaakt? en bleek er iets 'mis' te zijn?)

Deel Deze Pagina