Ik wil geen echo...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mommydani, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    veel sterkte en succes met wat je gaat doen!
     
  2. Schat in het begin is het ook zo moeilijk om het leuk te vinden terwijl er zoveel dingen misgaan. Laat de echo's maken en controle ja zal zien dat dit je zal helpen. Het klinkt gek iedereen zegt het maar zodra je kind op het scherm ziet is het mooiste wat je ooit hebt gezien ondanks alle problemen.

    Je zal zien dat dit kind veel goeds in je lezen zal brengen,geniet van elk moment ook al twijfel je onwijs veel. Denk er ook aan dat je kind alle gevoelens met je deelt,en dat hij/zij ook voelt wat je nu voelt ook jegens hem/haar. Probeer ervan te genieten,laat alles over je heengaan het komt zeker allemaal goed.

    Sterkte!
     
  3. Bowie

    Bowie Actief lid

    15 jun 2007
    438
    0
    0
    Ik vind het zo gek... en je hebt echt geen idee waarom je er niet blij mee bent?! Ik probeer je gewoon te begrijpen hoor. Heb je misschien meer van dit soort angsten? Dat het misschien een soort fobie is ofzo? Wat zegt je verloskundige ervan? Ik heb bijvoorbeeld bi jhet eerste gesprek met de verloskundige een hele vragenlijst moeten doornemen met oa de vraag of ik het vervelend vond als ik op een bepaalde manier aangeraakt zou worden enzo... Misschien dat zoiets bij jou speelt?
     
  4. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey meis, sterkte ermee. Misschien ben je toch een beetje bang voor de toekomst, hoe je leven gaat veranderen enzo. Dus dat je het idee dat je zwanger bent onbewust wilt wegdrukken.
    Als je een echo krijg wordt het allemaal "echt" immers. En als je vervelend vind dat mensen aan je zitten, ik weet niet of je wat meegemaakt hebt in je verleden en wil daar verder niet over speculeren. Maar leg het gewoon uit aan de VK en vertel je angsten en twijfels.
    En misschien een goed idee om toch eens met iemand te praten om voor jou helder te krijgen wat het nu precies is waar je mee zit.
    Je weet het zelf niet zeg je dus probeer daar dan achter te komen.
    En je vriend heeft misschien even tijd nodig om aan het idee te wennen.
    Misschien als jij heel enthousiast gaat doen wordt hij het straks ook wel.
    Als je zelf maar blij bent met je zwangerschap, daar gaat het toch om?!
    Wat anderen denken moet je je niets van aantrekken.
    Als het voor jullie maar gewenst is.
    Succes en laat even weten hoe het gegaan is.
    Probeer er toch wat van te gaan genieten meid.

    liefs Nikkie
     
  5. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    ik kan alleen maar zeggen toppie.
    geeft je straks misschien ook een fijner gevoel.

    groetjes sandra
     
  6. sylvia111

    sylvia111 Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ik vind het heel goed van je dat je het toch laat doen en dat je met je vriend erover heb gehad is belangrijk.
    probeer er nu alleen achter te komen waarom je het zelf niet wil.
    ik hoop dat je na woensdag je gevoelens en gedachtes veranderen als je je wondertje in je buik heb gezien.
    maar alles op zn tijd!

    heel veel succes in ieder geval!
     
  7. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Laat je woensdag even weten hoe het is geweest?

    Misschien als je het gaat voelen dat het meer gaat leven bij jullie. Heel veel sux6!
     
  8. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik weet niet of het je iets helpt maar mijn man kon zich in het begin ook hel weinig voorstellen van de baby. het leek wel of hij er niet mee bezig was. boeken moest ik hem echt onder de neus drukken en dan las hij alleen de verplichte stukken. Vanaf de 18 weken ging het beter, we wisten toen dat het een jongen was en de baby was mooi te zien op de echo. Toen werd het voor mijn man pas echt en leek hij er echt mee bezig. Nu is hij helemaal gek met de baby en mijn buik. Het kost tijd, ook vor jezelf. dwing jezelf niet, je hoeft niet net als sommigen meteen op een roze wolk te zitten!
     
  9. mommydani

    mommydani Lid

    21 aug 2007
    13
    0
    0
    Iedereen heel erg bedankt voor jullie steun. Maar helaas is de echo vandaag niet doorgegaan, ze hadden me gisteren afgebeld. Nu kan ik pas over een maand, omdat ik zondag ga reizen voor vier weken en ik wou de echo graag zien voordat ik wegging, maar het is niet anders. Zo zie je maar, nu moet ik wachten. Dank jullie wel in ieder geval.
     
  10. sylvia111

    sylvia111 Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    het is in ieder geval wel goed dat je het nu zelf wel wil.
    succes!
     

Deel Deze Pagina