Bij mijn zoontje op school is er binnenkort een kleuterfeest met het thema Muziek. De kinderen mogen verkleed. En de moeders en vaders die helpen ook. Nu heb ik voor mijn zoon al wel verkleedkleren, maar voor mijzelf nog niet. Wie heeft een idee??
Met héél veel gel (afhankelijk van hoe lang je haar is) je haar overeind zetten, zwarte kleren aan en hup, daar is de rocker
Of je doet alleen een bikini aan, een paar sexy kousen en hoge hakken. Alsof je net uit een hiphop clip komt gelopen.. (Of het gepast is, is een 2e natuurlijk )
Mag ik een keer op visite komen bij je? Ik heb altijd al eens een huis willen bezoeken van iemand die toevallig heel veel sambaballen in huis heeft liggen. Ik ben ultra-benieuwd wat er verder nog voor vreemde onnodige dingen liggen ! Een soort ZP-man-bijt-hond.
Toevallig familie/vrienden/buren/vage kennissen bij de fanfare? Kun je het uniform lenen Bekende K3 outfit?
Dat zou voor mij een makkie zijn mijn zoontje is weg van Bruno Mars, die heeft een paar outfits die op die van hem lijken. Het is gewone kleding, dus geen verkleedkleding, dus hij kan dat ook als 'gewoon' aan. Bijv. blauwe spijkerblouse, zwart shirt, zwarte Allstars, zwarte broek en een fedora en klaar!