Wie nog meer overtijd?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Linn84, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ben nu 8 dagen overtijd en begin het op zijn zachtst gezegd behoorlijk beu te worden!

Een moeilijke bevalling van de eerste, een zware zwangerschap en de wetenschap dat er nog niks gebeurt daaronder waardoor strippen niet eens mogelijk is maken het er niet makkelijker op... ;)

Wie herkent dit? Kunnen we elkaar opbeuren, of gewoon even van ons af zeuren :)

2. Linette

Linette Lid

5 okt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een. Ik ben nu 3 dagen overtijd van ons derde kindje. De vorige 2 zijn ook ver overtijd gegaan, de eerste werd zelfs een inleiding. Ik probeer van alles, homeopathische pilletjes, beweging, drukpuntmassage, niks helpt. De verloskundige heeft geprobeerd te strippen, maar het enige effect was de hele dag weeën die niets uithaalden. Ik ben het verschrikkelijk beu, zit maar te wachten en kom dankzij bekkeninstabiliteit ook nauwelijks de deur uit. Ik ben zo jaloers op de dames die gewoon met 38 weken al bevallen! Zo tot zover mijn geklaag dan weer.

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Lekker toch, even klagen? :) Sterkte! Hoop dat het deze keer spontaan komt en niet weer een inleiding wordt.

Ik ga ook nog even los ;)

Mijn dochter is geboren met 39 weken, had er dus totaal niet op gerekend nu overtijd te gaan lopen...

Heb ook nogal last van mijn bekken, in combinatie met vele harde buiken is het daardoor nu al zo'n drie maanden niet meer mogelijk om zelf voor mijn dochter te zorgen. Ik ben dus altijd alleen of er is iemand bij in huis die de zorg voor haar kan dragen. Enorm frustrerend!

En dan al die goed bedoelde opmerkingen. "Er is er nog nooit een blijven zitten" "hij komt vanzelf als hij eraan toe is" en "nog maar uiterlijk een weekje"... Pfff haha, ik weet dat het goed bedoeld is, maar grrrr.... Ik kan het niet meer horen. Vooral die laatste, zo'n week duurt wel een maand man!

4. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook overtijd, afgelopen donderdag 40 weken. Eerste dochter was 10 dagen overtijd. Dus ik had er al rekening meegehouden. Wel al veel voorweeen, harde buiken en kramp. Dinsdag op controle geweest en alles nog prima, 2 cm ontsluiting en halfverweekte bmm. Maar daar heb ik met de eerste ook nog een week mee gelopen. As dinsdag weer controle en dan wrs woensdagochtend en middag strippen. Onze vk doet het altijd twee x en er is in al die jaren pas bij 7 vrouwen niks gebeurd zei ze.
    Ben het nog niet zat en kan nog goed uit de voeten. Dochter heeft ook ineens besloten zindelijk te worden dus daar druk mee bezig.
    Bij haar begon het trouwens met breken van de vliezen en gelijk daarna weeën, wel gelijk naar het ziekenhuis vanwege meconium houdend vruchtwater. Nu willen we ook weer naar het ziekenhuis. In totaal 13 uur met een knip. Ik zie er nu weer niet tegenop, heb er zelfs wel weer zin in. Vl is erg ongeduldig, weer. Vriendinnen ook, word gek van de whatsappjes als je even niet op facebook gesignaleerd bent.

Leuk om elkaar op de hoogte te houden! Sterkte met de laatste zware loodjes, zeker met bi Linette.

5. Linette

Linette Lid

5 okt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, die opmerkingen van iedereen... echt megairritant....

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Nou, straks naar de gyn voor de serotoniniteitscontroles. Volgens de vk is er een mogelijkheid dat ze me meteen opnemen om de verweking in gang te zetten zodat ze me halverwege de week kunnen inleiden. Spannend hoor!

7. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker spannend! Hier nog steeds harde buiken en af en toe wat kramp maar geen regelmaat, ik verwacht morgen de controle bij de vk om half 6 gewoon te halen, in tegenstelling tot haar verwachting. We wachten rustig af, baby is nog druk genoeg.

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik word vanavond opgenomen :) Krijg een ballon en hopelijk wordt ik dan morgenochtend ingeleid... Pff spannend hoor!

9. NandaK

NandaK Actief lid

28 feb 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes linn84!

Wij hebben besloten om niet te strippen woensdag, dit omdat het de eerste sterfdag van mijn moeder is. Ze is vorig jaar overleden na een strijd tegen long en hersenkanker. Tenzij het medisch nodig geacht wordt natuurlijk.

10. Linette

Linette Lid

5 okt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes!

Deel Deze Pagina