Veel afscheiding, opeens!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mmooii, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Ik heb een vraagje:

NEt ga ik naar de wc omdat ik eigenlijk voel dat er veel afscheiding in mijn ondergoed zit zeg maar :oops:...
    Toch even controle gedaan en ja er is echt heel veel slijm aanwezig en je kan er wel een klein beetje draadjes van trekken (heel klein beetje maar!) maar is nog wel wat wittig van kleur!

Nu zit ik vandaag op dag 15 en ik heb als ik naaar mijn cyclus kijk pas de 18e of 19e dag mn ei.
    Kan dit dan misschien toch al mn ei zijn?
    Of is het dat mn ei er idd de 18e dag fzo zit aan te komen maar dat dan toch al begint nu?
    Heb wel regelmatig gevoelige (.) (.). Vooral mn tepels doen zeer zijn gevoelig!
    Heb dit met vlagen sinds dinsdag geloof ik zo!

Hoor het graag als iemand wat weet!

liefs mmooii

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    slijm komt voor je ei dus flink klussen nu.....

3. Joow

Joow Actief lid

12 sep 2008
    117
    0
    0
    Succes!

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

slijm zegt ook niet alles hoor, ik had deze maand ook het vruchtbare slijm rond dag 18 en mn ei pas op dag 31.. je ei kan dus ook springen zonder slijm, maar klussen hoor! Het is een goed teken:)

5. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Dankje dankje voor jullie antwoorden! :D

Wat ik me dan toch afvraag he: Komt mn ei dan nu gewoon eerder dan de 18e dag zeg maar door het vruchtbare slijm wat ik nu heb?
    Zit nu op dag 15!
    Maar als nu mn ei zou komen wordt ik dan ook eerder ongi denken jullie? (als ik niet zwanger ben natuurlijk!)
    Normaal heb ik een cyclus van 31 a 32 dagen en dan ga ik ervan uit dat ik rond de 18e a 19e dag mijn ei heb omdat je toch 14 dagen na je ei ongi gaat worden?
    Of kan dat dan weer verschillen?

Dat wordt vanavond in ieder geval klussen ja! ;) dat zeker! En dan even aankijken hoe verder! Want we klussen normaal om de dag en rond de eisprong ook de dag ervoor en erna zeg maar!
    Maar dat zou pas in het weekend zijn!
    Wat is verstandig nu?
    Het om de dag houden?
    We zien ook wel....
    Vanavond is het klusavond, dat is zeker! ;)

liefs mmooii

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wat je hebt aan slijm is nog geen vruchtbaar slijm. Dan moet het echt helder zijn of waterig. Dat het veel is, is wel een teken dat je ei eraan zit te komen. Ik denk dat je met je idee van ei op dag 18 wel goed zit. Hou je slijm in de gaten. Misschien wordt het nog helderder. In elk geval is je ei geweest als het slijm opeens weer weg is (de hoeveelheid). Veel plezier met lekker klussen ;)

7. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Dankje Tezzz voor je antwoord daar kan ik wel wat mee! ;)
    Ik ga het in de gaten houden!

liefs mmooii

Deel Deze Pagina