Ik kan je helaas de hand geven! Hier zijn ze 4 en bijna 3 en ik heb al zeker een jaar een heftige wens voor een 3e. Manlief weet dit maar geeft gemengde signalen. Soms zegt hij ( bv bij het zoeken naar een nieuw huis ) in zo'n huis wil ik er nog wel eentje bij, bepaalde baby dingen mag ik van hem niet wegdoen, anderzijds zegt hij dat hij geen 3e kind wilt. Hij wilt een kind alles kunnen geven ( Hij is niet heel ideaal opgegroeid in een heel groot gezin met veel zorgen ) Ik slik nu nog wel de pil, eerst deden we altijd aan kalender methode omdat ik niet goed reageer op de pil, maar na werkeloosheid, 2x verhuizen in een jaar, nieuwe baan etc was de pil even de verstandigste keuze. Ik hoop heel erg dat hij straks in het nieuwe huis zegt laat die pil maar liggen, maar ik wil het zo graag! Anderzijds denk ik ook wel vaak het gaat nu zo goed, de kinderen zijn gezond en gelukkig, we krijgen weer vrijheid nu we uit de baby en dreumes tijd zijn...
Mijn man had het zelfde hij wilde geen derde ikke wel. Heeft zich achter mijn rug om laten helpen omdat hij wist dat ik er niet mee eens was . Dat heeft jaren russen ons ingestaan en de relatie daalde tot 0. Zijn zelfs uit elkaar geweest omdat er een soort van haat naar hem toe was . Ik had me er uit eindelijk wel bij neer gelegt dat het nooit zou gebeuren , tot hij in eens thuis kwam van het werk dat hij het wel wilde maar ja hij was geholpen. Heeft dus vorig jaar aug. een herstel operatie gehad en nu zijn we al bijna een jaar verder en nog steeds niet zwanger. In april dit jaar een zaadcontrole gehad en hij had een aantal van 900.000 dus was niet best. Nu moet hij volgende week weer inleveren en hoop dat het nu beter is . Ik begin alleen lichtelijk de hoop te verliezen en twijfel nu zelf of ik nog wel wil. Diep van binnen weet ik wel dat ik nog een derde wil ,maar is meer het gevoel van de behandelingen . Wil ik wel IVF en ICSI. Zie zo op tegen die punctie als ik er al aan denk wordt ik er al misselijk van.
Bedankt Elvis en Kimmetje! Gelukkig gebruik ik al een paar maanden geen hormonale ac, dus dat verwerken is al klaar. Nu opletten op een eisprong en flink klussen Hopelijk kun jij binnenkort ook zoiets posten, Elvis! Wat erg dat er toch wel meiden zijn die in dezelfde situatie zitten! Ik hoop dat jullie ook snel op 1 lijn komen. Suusje, hopelijk met rust in huis, toch ruimte voor een derde! Tanja, hopelijk is de uitslag zo beter en hoef je niet de mmm in.