Ik ben op zoek naar een bed voor mijn zoontje en heb alle web winkesl al afgezocht (denk ik) Wehkamp,Ikea ed kan ik niks vinden. Wie heeft een tip voor me waar ze leuke en betaalbare bedden hebben? Liefst wit met een la eronder.
Ja en dan wit gelakt dus niet waar nog van die hout knoesten doorheen komen want die zie je veel. En een beetje strak. Ik wil er ongeveer 250,- voor geven maar onder de 400,- kan ik niet veel vinden.Wel een bed maar dan komt de la er nog bij en de lattenbodem en dan ben ik echt veel kwijt. Betermeubel zie ik alleen 2 persoons bedden opstaan
ikea had een bedbank met la voor 300 euro HEMNES Bedbank met 3 lades - IKEA leenbakker bed is 149 en de la 70 euro Ledikant Daan
Deze is wel grenen, dus weet niet of je die mooi vindt. Is wel inclusief lattenbodem en opberglades voor 229. Moet dan nog wel een matras op, of heb je die al? Deze is wel echt wit, maar minder strak, meer voor een meisje? En de lade eronder heeft ook een lattenbodem, dus eerder handig voor extra bed dan om dingen in op te bergen. Behalve dekens misschien, dat kan wel. Voor 209. Deze is ook weer grenen (wit) met lades, voor 219.
Ja die vind ik wel leuk maar die zijn weer van grenen en dat past totaal niet bij de rest van de meubels. Ik zoek een beetje dit maar dan met lade Alleen is dit dan weer super duur omdat het van bopita is
Ik denk dat het met jouw budget heel moeilijk wordt om een bed te vinden die voldoet aan jouw wensen. Denk dat je beter op Marktplaats kunt kijken.
Wij hebben dit bed, merk Flexworld, voor ons dochtertje. Bij Beterbed vandaan: Zonder de onderschuiflades en met uitvalbeschermingshekje tot ongeveer halverwege het bed.
@polletjespiek hoe duur was het bed als ik vragen mag, ben toevallig ook opzoek naar een bed voor onze uk. liefst ook gewoon wit en met lades.