kan queeny freestyle wandelwagen ook op ligstand??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joseetje26, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal.

heb heel vrolijk voor onze uk een kinderwagen om marktplaats gekocht. een quinny freestyle... maar onze dochter is iets langer dan gemiddeld en past dus bijna niet meer in de bak... maar ze is nog te klein om rechtop te zitten..

weet iemand of je het wandelwagendeel ook wat meer in ligstand kan zetten...???? leuk hoor via mp.... maar ik heb ook geen boekje ofzo en er zitten toch een hoop drukkers en riempjes bij.. voordat het een heel gedoe word om hem om te bouwen dacht ik isschien is hier iemand die dit weet????

gr Jose

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.054
    2.189
    113
    Brabant
    volgens mij heb ik er vandaag 1 gezien en die kon een heel eind in de ligstand hoor! ze kunnen eigenlijk nooit helemaal plat, maar hij ging een heel eind:)

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    dank je... weet je het vrij zeker???

dan ga ik morgen toch maar eens sleutelen aan dat ding..

gr Jose

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Quinny Freestyle 4XL Buggy handleiding Hier vind je de gebruiksaanwijzing!Het is wel die van de freestyle 4xl,maar ik dacht dat het verstellen van de rug bij alle modellen gelijk was....Weet het niet zeker meer,maar je kan het proberen,succes!

5. Miffie

Miffie Lid

28 nov 2006
    32
    0
    0
    In- en verkoopster Babyspeciaalzaak
    Hoe hij werkt hangt van het type wagen af. Er zijn aardig wat freestyle types geweest. maar i is of met een trekband systeem. aan de achterkant van de zitting of bij de laatste types zat er een soort van hendel boven in waardoor hij bijna helemaal plat kan.

Groetjes Danielle

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh super... de handleidng was niet van de juiste want ik heb een driewieler... maar ik ga ff speuren want deze handleiding komt gewoon van inernet toch???

gr Jose

Deel Deze Pagina