zoals het hier bove al vermeld staat wit achtig slijm dag voor of op de nod dag zondag 2 weken gelede bij de gyn geweest en die zij hij kan ieder moment springe ze zij zal maandag denk ik wel zijn hij was toen 19 bij 20 geloof ik mijn eicel maar ga er van uit dat de eisprong maandag of dinsdag was heb wel beetje buikpijn en soms heeeel licht misselijk maar wil nog even geen test doen want vorige keren test gedaan dag later ongi dusja maar iemand miss ervaring met mijn verhaaltje Gr
Ik had ook witachtig slijm op mijn nod (afgelopen vrijdag). Zaterdag getest, maar was negatief. Vanochtend weer getest, ik dacht heeeeeel licht streepje te zien, maar weet het niet zeker. Ik hoop dus met je mee dat wit slijm een goed teken is Afwachten dus! En als ik jou was zou ik een paar dagen wachten en dan een test doen.
Bedankt voor je reactie oke jh voor woensdag doe ik zowiezo geen test woensdag als ik dan nog niet ongi ben haal ik woensdag een testje ben dan toch in de buurt van de kruidvat hoop dat het een goed teken is ben al jaar bezig met zwanger worde al een poos dus hoop voor jou ook goed nieuws Gr
Hey Het was niet heel veel met het afvege toevallig dat ik er op lette en een beetje zag klein kloddertje (sorry voor details) dusja hoop wel op goed nieuws en me vriend ook want die wil ook dat het eindelijk zo ver is Gr
Ooow ik vind het ook zo spannend. Heb ook wat last van wit slijm met afvegen. Hopelijk testen we allemaal positief, nog effe wachten, spannend!
Same here ! Al kan ik mij herinneren dat ik dat de vorige keer ook had zo rond NOD, dus voor mij betekent het waarschijnlijk niks....maar ach, zolang er geen ongi is is er hoop toch Ik lees mee
Vriendlief kon niet wachten was ook misselijk en overgeve teste gedaan en ja hoor eindelijk positieve test Gr
Woooow, gefeliciteerd! Wat een super leuk nieuws, geniet ervan (hopelijk gaat de misselijkheid snel weg....!!)
Hey meiden, Als je wit slijm hebt, is je eisprong juist ver te zoeken. Als je vruchtbaar bent, heb je doorzichtig en rekbaar slijm dat op rauw eiwit lijkt. Succes!