twijfel

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Annelet, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelet

Annelet Lid

28 mrt 2008
    49
    0
    0
    Voorburg
    Hoi, ik ben Annelet en volgens de test ben ik bijna 6 weken zwanger.... denk ik...

Mijn man en ik zijn al 1,5 jaar bezig. Eigenlijk hadden we vandaag een afspraak bij de gynacoloog vanwege het uitblijven van een zwangerschap, maar die is toevallig verzet naar mei. En nu is de test dus ineens positief. Ik heb er vorige week twee gedaan. Bij de eerste was het teststreepje heel vaag aanwezig. Dus ik geloofde er niks van. Drie dagen later stond er echt een streepje!

Het is de eerste, dus ik heb echt geen idee.. Ik heb de dokter gebeld, die stuurde me door naar de verloskundige en daar heb ik nu 22 april een afspraak. En in de tussentijd? Ik voel niks, ben niet misselijk, heb wel een beetje gevoelige borsten, maar dat is wel vaker. Ik lees overal dat mensen al echo's hebben gehad en allerlei kwaaltjes hebben en het zeker weten. Ik weet alleen dat ik niet ongesteld ben terwijl ik normaal zo regelmatig als een klok ben. Toch nog maar een testje doen?

Groetjes..

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

3. sweetxprincces

27 mrt 2008
    17
    0
    0
    student
    eindhoven
    hey gefeliciteerd met je zwangerschap!
    mss toch idd een testje doen ;)

4. limidje

limidje Actief lid

11 mrt 2008
    114
    0
    0
    huisvrouw/postbode
    ijsselmuiden
    gefeliciteerd met je zwangerschap

bij was ook in begin ook wazig 2 de steepje
    2 dagen later was het tweede streepje duidelijk te zijn mijn verloofde on het niet geloofen
    mijn huisarts zei het is echt zo uw bent zwanger want ik had me testen meegenomen
    dus geniet er maar vast van veel plezier met je zwangerschap

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    welkom en gefeliciteerd! :D

8. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap ;) een streep = een streep! dus zwanger! en anders doe je voor jezelf toch nog een testje?

:)

9. ssunshine

ssunshine Lid

22 mrt 2008
    7
    0
    0
    Hoi Annelet,
    Als je al 2 positieve testen gehad hebt, lijkt me een 3e niet direct nodig.....geniet er lekker van joh! (makkelijker gezegd dan gedaan, I know.... ;))
    Ik had ook niet direct last van allerlei kwaaltjes hoor, pas na een week of 7 was ik voor de eerste keer misselijk. Wel had ik al vrij snel gevoelige borsten, maar dat had ik niet direct gekoppeld aan een mogelijke zwangerschap. Wel merkte ik vrij snel dat ik veel sneller moe was dan normaal. Verder voelde ik ook niks e.d. Ik had wel het "geluk"dat ik in de 6e en 7e week wat bloed verlies had, waardoor de huisarts me doorstuurde voor een echo die ik in de 8e week gehad heb. |Voor mij is het toen allemaal wat meer gaan leven!
    Nou, in ieder geval gefeliciteerd en geniet ervan!
    groetjes sarie

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    welkom annelet..

ik had ook drie testen nodig voordat ik geloofde dat het toch echt raak was hoor :D ik was 9dgn overtijd maar steeds waren testen negatief dus ik geloofde er al niet meer in. Maar ik heb afgezien van wat gespannen (.)(.) nergens last van gehad de hele zwangerschap niet...je hoeft geen kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn.

ik zou zeggen geniet ervan en succes gewenst.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom

12. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    na twee positieve testen ben je wel zeker zwanger.

en je moet blij zijn dat je niet misselijk bent ofz. er zijn vrouwen die maanden boven de pot hangen. die zouden met plezier met je ruilen

13. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!

misschien even aandringen vor een eerdere afspraak...omdat je van onzekerheid afwilt!

maar 2 streepjes lijkt me tocht echt zwanger! gefeliciteerd

Deel Deze Pagina