Ik schreef in een bericht het woord kieskeurig en dit werd gelijk een link? Het zag er nogal vreemd uit en was totaal niet mijn bedoeling.
Okee, dan weet ik dat weer. Het staat alleen zo vreemd als je het woord net in een iets andere context gebruikt, al snap ik dat een forum behoefte heeft aan inkomsten om de boel te kunnen onderhouden.
aaah wist wel dat er gelinkt werd maar niet dat jullie er mee verdienen...toppie, zal dr voortaan ff op klikken
hmmm vind dat maar een rare gedachte sorry. zp is gewoon een commercieel bedrijf dat geld verdient. (uiteraard). En wij zijn hier eigelijk niet de klanten maar de adverteerders. De gebruikers zorgen ervoor dat zp geld verdiend. Door dingen te typen die op google komen (correct me if i am wrong maar volgens mij betaald zp dik door altijd als een van de bovenste op google uit te komen met van alles en nog wat) waar andere mensen weer op klikken, die vervolgens weer op een add klikken waardoor zp geld verdient. Je helpt zp dus eigelijk al door gewoon zp te gebruiken. Bovendien vind ik het een beetje "vals" spelen om zomaar lukraak op linkjes gaan lopen klikken. Dat is toch buitengewoon oneerlijk tegenover de adverteerders? Als dat soort topics zouden komen en de adverteerders kregen er lucht van zouden ze wellicht minder geneigd zijn om te gaan adverteren en zou je zp juist benadelen... zomaar een gedachte...
debby82 heeft volkomen gelijk, door gebruik te maken van Zwangerschapspagina.nl helpen jullie ons al. Jullie hoeven niet bewust op de links te klikken. Als je wat wilt gaan kopen bij een webwinkel en je kunt er op klikken dan mag het natuurlijk wel Lotte