hallo ik ben 21 weken zwanger en had al vaak pijn in me onderbuik dan word er een soort rand onwijs hard en doet pijn en soms hele harde buiken en die doen ook pijn. en dat trekt naar me rug. en steekt naar me vagina toe alleen eerst was het paar x op een dag en vol te houden maar nu is het al 2 dagen constant en als ik mijn been beweeg of adem haal doet het a verrot zeer. volgens mijn eigen verloskundige heb het niet met die kleine te maken maar die kleine voel ik trappen alleen daar of soms iets hoger dus ik maak me heel erg zorgen. wand lopen en liggen alle bewegingen doen op dit moment zeer. aangezien me eigen verloskundige alleen het hartje luistert en dan zeg is oke is. ga ik vanmiddag naar de huis arts maar ben bang dat hun het niet begrijpen en er nog steeds niks aan gedaan word. ik hou dit niet meer vol weet u misschien wat het kan zijn of wat ik eraan kan doen?
Misschien is het verstandig om naar de fysio te gaan. Het kunnen bekkenklachten zijn die je al vroeg hebt. De fysio kan het was los masseren en je oefeningen geven. Ook als je veel harde buiken hebt kan het komen doordat je druk bent, dus probeer wel rustig te doen. Ook is het goed om een blaasontsteking uit te sluiten. Dit kan de huisarts weer doen. Sterkte ermee Groet evelien
dankjewel blaasontsteking is het niet heb ik laten controleren. ik ga vrijdag fysio aanvragen . ik hoop dat het beter word. wand doe al heel weinig werk maae 2 tot 3 dagen op kantoor en verder doe ik weinig en pijn word erger en ben erg onzeker over de kleine enzo