Hoi hoi, Ik werd vanochtend wakker, keek in de spiegel en jawel.....iets wat ik nog nooit heb gehad! Puistjes! Niet 1 , nee gewoon ineens 5 verdeeld in mn gezicht. Kan dit komen door de zwangerschap? Grtz Marieke
Jep, ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook en nu weer. Ook op mijn rug. Heb normaal echt bijna nooit een pukkeltje. Bij mij was het de vorige keer met een week of 24 weer voorbij, dus daar hoop ik nu ook maar op.
Hier nog een! In de eerste weken had ik ook veel in mijn gezicht. Nu alleen nog op mijn rug. Hoop dat dat wel een beetje weg is voor de "topjestijd" aanbreekt. Verder eigenlijk nooit last van puistjes gehad.
Hoi hoi, Oh gelukkig, haha, ik werd al bang Wilde al een duur crempje gaan halen...ijdeltuit he! Dank jullie wel voor de reacties! Grt Marieke
Ik sta er werkelijkwaar VOL mee niet een paar, maar ontelbare. Ik lijk net een maanlandschap, zelfs de huidtherapeut ziet er geen heil meer in en staat machteloos en ziet als enige optie de pil na mijn zwangerschap, ik ga dus als een krentenbrood trouwen in juli. Iedereen kijkt me na, zo erg is het, zelfs vrienden zeggen; wat zie jj eruit! Normaal nooit puisten en nu een stuk of 100. Maar heb het er allemaal voor over
haha jah hormonen puistjes! heb ze ook, vooral op mijn rug en bepaalde plekken in mijn gezicht geen cremepjes, zalfjes of wat dan ook dat geholpen heeft, en ze deden nog behoorlijk zeer ook!
Ik zit ook onder Het is vreselijk! Vooral op mijn rug en in mijn nek (net onder mijn kaaklijn). Het enige dat een beetje helpt is litteken-creme (gek genoeg), dus dat smeer ik braaf 2 x per dag rond mijn kaken, maar het blijft een drama. En inderdaad: pijnlijk! Wat ook geweldig helpt, maar wat nu dus niet kan helaas: zonnebank! Zit nog steeds te twijfelen of de zonnebank écht niet kan, maar ik durf het niet te gokken, dus ik moet het er maar even mee doen...
Ow het is vreselijk. Ik heb ook langs me kaaklijk puisjes. en me rug zit er vol mee.erg sexy maar niet heus. ze zeggen dat het dan een meisje word.Ben benieuwd of het fabeltje waar is.
Ik had het juist toen ik stopte met de pil. Bleek PCO te hebben waardoor ik dus puistjes kreeg. Nu zijn ze dankzij mijn zwangerschap weg! Hopelijk blijft het weg na de bevalling . Had hiervoor ook nooit puistjes en vindt het heerlijk dat ze nu weg zijn, vreselijk zo'n vette huid. Maarja ben bang dat ze weer komen als ik bevallen ben. Daarna maar weer aan de pil denk ik
Yep dat komt door de leuke hormonen die bij je zwangerscap horen! hier ook eentje. Ik had in mijn jeugd heel af en toe een pukkel niet echt benoemeswaardig. Nu ik zwanger ben zit ik eronder. Ook nog rode vlekken erbij! Ziet er soms niet it! Maar ja gelukkig kan je zien dat ik zwanger ben en dan kunnen mensen het er wel mee associeren denk ik.
ik had het ook gelijk toen ik stopte met de pil.. ik hoopte dat het door de zwangerschap misschien over zou gaan maar nee.. ik zie er dus ook totaal niet uit grrrr hahaha
Ik heb er ook zo'n last van.. Echt balen, zeker aangezien ik in mei ga trouwen. Ik denk dat ik maar in een colltrui trouw haha. Bij mij is het ook op rug/nek (nooit gehad hiervoor) en ook op mn gezicht
bij mij komen ze ook gewoon in een paar uur tijd opzetten! heb er niet heel veel gelukkig, maar ze zijn wel groot en pijnlijk.. gelukkig ook niet op mijn rug.. dat vind ik wel zo vervelend.. kun je er weer net niet bij.. tja.. t hoort er helaas een beetje bij! :S