combi voeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door yaika, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    Hallo,

Ik had deze vragen ook al gesteld in het flesvoeding forum maar ik denk dat ik ze toch beter hier kan stellen.

Mijn zoontje is nu 1 maand en ik geef nu nog volledige BV. ivm met school en geen mogelijkheid tot kolven wil ik graag overgaan op KV. Daarbij wil ik wel de eerste een laatste voeding BV blijven geven.
    Ik geef nu op verzoek BV maar wil dadelijk wel op vaste tijden de fles gaan geven. Nu vraag ik me af, is het mogelijk dat ik wanneer ik overdag de fles geef en hij tussendoor aangeeft honger te hebben hem nog gewoon de borst geef? Zijn er meer mensen die dit doen? Is het dan niet zo dat hij te veel krijgt en snel te dik wordt of kun je borstvoeding icm flesvoeding ook nooit te veel geven?
    Mijn zus geeft namelijk volledig KV en haar baby is echt heel dik geworden. Nu ben ik door haar ervaring bang dat mijn zoontje ook te dik wordt als hij overgaat op KV. Of is het maar een fabeltje dat baby's op KV dikker worden/zijn dan baby's op BV?

Alvast bedankt voor het antwoord!

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    speelt je vraag nog of heb je inmiddels antwoorden?

Deel Deze Pagina