ik ben nu 39 weken zwanger e sinds 2 dagen last van nacht zweten echt alles is nat ik slaap alleen met slip aan. id dit misschien een voorteken heeft iemand dit gehad en hoefde niet lang meer te wachten voor dat het begon. ik hoopte eigenlijk dat het deze week zal komen komt het nu deze week niet dan wordt ik volgende week ingeleid wegens eerdere keizersnede en omdat we het op een natuurlijke manier willen proberen en best een groot meiske is moet ik nog maar een week maar ja het beste is wel als het spontaan nu zal beginnen. maar ik denk dat ze toch een handje moeten helpen want volgens mij zit ze best lekker daar binnen gr jojo29
Heb er al weken last van.... als ik 's nachts wakker ben is mijn shirt zeiknat en steenkoud! Hier helaas geen voorteken van een bevalling, ze zit er nog steeds in!
ik heb last van zweten vanwege dat zeiltje onder mn hoeslaken. Ik zweet dan ook alleen ter hoogte van de billen, waar dat zeiltje ligt. Soms helpt het om juist nachtkleding te dragen.
ja hier ook iemand die enorm zweet snachts. Gewoon vies!! Normaal heb ik het altijd best koud en zweet ik nooit echt, snachts. Nu zweet ik veel en heb ik het koud. Ik blijf aan het wassen. hahahahaha Hier ook nog geen bevalling in zicht, hopelijk duurt het nog wel paar weekjes...
Ik heb er nooit last van, en vanmorgen werd ik ineens rillend van de kou wakker. Het leek wel alsof ik met koorts in bed had gelegen, zo nat was mijn pyjama, bah! Verder heb ik helemaal geen voortekenen, zelfs geen harde buik. Alleen 3 rare pukkels ineens? Misschien toch een hormonale verandering die het begin aankondigt, maar hoe lang het dan nog duurt is een andere vraag natuurlijk
ja hier ook eentje van de week werdt ik ook wakker snacht zwetend,was zeer blij dat vriend lief snacht uit moest om te werken kon eigelijk daar na niet meer goed slapen omdat ik zo warm had ,alleen heb er elke nacht wel een keer last van en bij jullie?
ik heb dat een tijdje gedacht toen ik net zo ver was als jullie indertijd, maar bij mij was het lekkage hihi en geen zweten . Dus een strakke bh aan en pads erin en dat scheelde. En verder wel wat zweten van het zeiltje. Maar dat werd minder door nog een dikke handdoek op het zeiltje te leggen.
Hier sinds een week last van, denk zelf dat het aan de waterdichte matrasbeschermer ligt. Alhoewel de bevalling van mij wel mag beginnen hoor daar niet van.