Ik wil heel graag bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Isagevers, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben 39 weken zwanger en loop al 4 a 5 met weken weeen achtige gevoelens. Hij is voorledig in gedaald dus daar kwamen de eerste weeen vandaan maar die waren echt onregelmatig en menstruatie achtige.
    Maar laatse 2 weken pff denk ik dat hij elke keer gaat komen. Elke keer krijg ik oefenenweeën of harde buiken of rugweeen noem het maar op. Een Week geleden hebben ze gekeken omdat ik zo veel last had, maar was nog geen vingertopje ontsluiting. Dag er na werden de weeen erger en werd ik wakker met natte vlekken in me pyjama en op mijn bed. In het ziekenhuis bleek het te gaan om afscheiding dus helaas weer terug naar huis. De voorweeen bleven sporadisch opkomen. Tot gisteren zat er 2 uur lang regelmaat in. Uiteindelijk de verloskundige gebeld en is langs geweest maar ook nogsteeds geen ontsluiting. Wordt moe van die valse hoop ben vandaag weer opgestaan met rugweeen en weet niet waar ik het moet zoeken.
    Hoop dat het snel gaat gebeuren.
    Moest het even van me afschrijven pfff laatste loodjes

Kan niet wachten om mijn kleine mannetje vast te mogen houden

2. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Sterkte meid! Is heel vervelend zo dat wachten met die weeën.
    Ik ben al over de uitgerekende datum heen maar bij mij geen teken van de bevalling te bekennen.

3. Isagevers

Isagevers Lid

17 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook zeer lastig om dat dan weer mee temaken overtijd en nog geen teken van de bevalling.
    We moeten helaas geduldig afwachten. ;)

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hier nog een, ook dit keer is het me weer niet gelukt voor de uitgerekende datum te bevallen. Ze hebben het gewoon veel te goed 😊
    Met 40 weken zat ik zelfs nog potdicht..

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat vervelend dat het allemaal niet door wilt zetten!
    Hier begonnen die vooorweeën met 36wk en ben met 41wk pas bevallen. :(
    Ontsluiting begon pas met 40,3wk.
    Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Het wachten duurt helaas zo lang. :(
    Nog max. 3 weekjes

Deel Deze Pagina