Zijn er meiden die net als ik een moeizame stoelgang hebben? Wie heeft tips........... Volkoren producten eten, veel drinken zijn allemaal dingen die ik al doe. Tips zijn dus graag welkom, Bedankt.
Ja, ik had ook daar ook last van in de eerste helft van de zwangerschap. Wat bij mij erg hielp (ook een tip van de ze site ) was Roosvicee lacto of laxo. Succes!
Roggebrood en kiwi's en vette friet Ze verkopen nu ook pruimensap van zonnatura dat zou ook goed moeten helpen.
Alle vette dingen helpen om naar de wc te gaan maar of het nu zo gezond is? volkoren ontbijtkoek, die bakjes yoghurt voor je stoelgang zijn groen (weet de merknaam niet) veel gewegen appels met schil eten, kiwi's op je nuchtere maag, 2 glazen lauw water op je nuchtere maag.
Idd erg belangrijk is dat glas lauw water op de nuchtere maag. Bij mij werkt verder de kiwi na dat glas water ook erg goed. Erg vies maar helpt echt, lepel olijfolie naarbinnen gieten niet echt lekker maar je raakt er snel aan gewend . Voldoende bewegen is ook belangrijk. Ik merk vaak dat als ik een flink stuk loop ik ineens moet poepen Succes ermee!
heel veel fruit ete whahahaah zoals pruimen en zo of mandarijen ieder geval bij mij helpt heb een spastische darm dus heb vanalles geprobeert en jah tijdens zwangerschap heb ik ook inderdaad roosivicee lacto gedronke op een nuchterige maag met lauw water ! het helpt egt ieder geval bij mij dan .. niets is vervelende dan een verstopt gevoel te hebbe en niet na de wc te kunnen pff groetjes en succes
Als je voldoende vezels eet, ook voldoende vocht gebruiken, anders helpt het niet. Verder is bewegen ook erg bevordelijk. Hoor ook positieve verhalen over roosvicee laxo, maar heb het zelf ook nog niet uitgeprobeerd. Als je echt buikpijn krijgt, dan is het juist aan te raden om licht verteerbare producten te eten als aardappelpuree en witte brood. Je darmen zijn dan namelijk geirriteerd en als je dan vezelrijk voedsel eet, is dat zwaarder te verteren. Veel succes ermee : P Heb er zelf ook last van, maarre helaas...nog geen wondermiddel..