ik wil heel graag maar hij nog niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sarahv, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahv

sarahv Lid

12 sep 2007
    48
    0
    0
    hallo, ik ben er vroeg bij ik weet het maar ik wil sinds twee jaar al heel gaag kinderen mijn vriend en ik zijn 4 jaar bij elkaar en wonen samen ik ben zelf 21 en hij is 24 ik ben laatst naar dokter geweest vanwege dat ik me de laatste tijd niet goed voel , last van de hormonen bleek het te zijn ik werd geadviseerd om niet anticonceptie te gebruiken , ik zou me erg goed voelen zei hij als ik zwanger zou zijn , maar mijn vriend is er nog niet aan toe wat moet je dan? het voelt voor mij zo goed moet ik me daar dan bij neerleggen en wachten ? groetjes saar

2. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Misschien heeft hij wat tijd nodig om aan het idee te wennen?
    Veel mannen zijn niet meteen 123 te porren voor een kindje.
    Ik was er ook sneller aan toe dan mijn vriend, het heeft even geduurd, tot hij ook wel wilde, en toen zijn we er ook voor gegaan.
    Ben bang dat je wat geduld zult moeten hebben.

Wel een beetje een rare opmerking van je huisarts. Dus na je zwangerschap ben je 'genezen'?
    Of moet je maar voor een elftal gaan, zoveel mogelijk zwanger zijn?

3. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik ben het met Maeve eens, je zult je vriend gewoon echt wat tijd moeten geven. Hoe harder jij hem die kant op probeert te krijgen hoe harder hij de andere kant op gaat rennen.

Verder vind ik echt dat je een rare huisarts hebt, als het door de hormonen komt kan hij eerst proberen met een ander soort pil of geen pil maar een andere vorm van anticonceptie. Een zwangerschap lijkt me raar. Heeft hij je ook uitgelegd waarom hij dit zij en wat de redenatie erachter zit. Misschien dat je het dan ook duidelijker uitleggen aan je mannetje.

In ieder geval veel succes en probeer het te laten rusten totdat je mannetje eraan toe is anders kan het negatief gaan meespelen in jullie relatie.

Heel veel succes,

Krissa

PS: als de man overstag is, dan is hij vaak nog erger dan de vrouw, in iedergeval die van mij ;)

Deel Deze Pagina