In de 1e week ben ik een pil vergeten en ook later in de 3 weken nog een x een pil vergeten. In de beide periodes heb ik gevreen met mijn vriend, zonder bescherming. Ik ben erg benieuwd of ik nou zwanger ben. Ik weet dat die kans bestaat. Afgelopen donderdag slikte ik de laatste pil van de strip, maar ik ben gaan doorslikken, omdat ik door bepaalde omstandigheden niet ongesteld kan(wil) zijn deze week. Wanneer zou ik nu een test kunnen doen? Als ik 's avonds op bed lig, is (vooral mijn ene) borst erg gevoelig. Zondagavond was ik ontzettend misselijk. Ook ben ik ontzettend moe. Het zouden tekenen kunnen zijn dat ik zwanger ben,maar het kan ook anders te verklaren zijn. Ik wil het graag zeker weten, zodat ik weet waar ik (we) aan toe zijn. Dus wie weet wanneer ik de test kan doen als ik doorslik? Ik heb nl ook gehoord, dat als je een test doet terwijl je aan de pil bent, dit niet betrouwbaar hoeft te zijn. Wie kan mij helpen! Groetjes
Ongeveer 2 weken nadat je de laatste pil bent vergeten kan je testen. Dus ik zou testen 2 weken en een paar dagen na de laatste vergeten pil.
dat maakt zeker uit. als je zwanger bent is zo'n stoot hormonen absoluut niet goed voor het kindje. dus bij twijfel over zwanger zijn of niet zou ik stoppen. liefs
De pil is volgens mij niet schadelijk voor een ongeboren kindje. Er zijn volgens mij ook genoeg mensen die de pil de eerste weken van de zwangerschap nog slikken omdat ze niet weten of ze zwanger zijn. Maar als je zwanger zou kunnen zijn, zou ik inderdaad wel even stoppen. Voor de uitslag van een zwangerschapstest maken de hormonen van de pil niet uit.
en mijn ene borst is vooral erg gevoelig, vooral als ik op bed lig. hij brandt nu ook ontzettend. Hij voelt gespannen, terwijl hij volgens mij niet groter lijkt. Zou dat ook een zwangerschapskenmerk kunnen zijn? Vind het nl nogal raar dat het maar in 1 borst is in principe...