ooooohw meiden de tijd gaat zo langzaa -_- morgen om kwart voor 11 de 2e echo en ik hoop zo dat alles goed is , dat ie goed gegroeid is, dat t hartje mooi klopt, dat alles erop en der aan zit pff IK WEET HET .. ik moet mezelf niet zo gek maken en ondanks dat ik er zn goed gevoel over heb ben ik bang zijn jullie dat ook vaak geweest ?? moest t ff kwijt Liefs
Bij elke echo ben ik heel nerveus en bang dat er iets niets goed zit. Tot nog toe was er elke keer een ontlading omdat alles in orde was en sprong ik een gat in de lucht, dus ken het gevoel zeer zeker. veel succes vandaag!
o ja hoor, dat is heel gewoon, hoe dichter je weer bij zo'n datum komt, hoe langzamer het gaat en hoe zenuwachtiger ik word. Dus ik herken het helemaal!
Ik vond de 1ste echo's ook spannend vooral wanneer je nog geen leven kan voelen. Ben nu 22 weken zwanger en kijk alweer uit naar de groeiecho van 30 weken. Dit is mijn 3de zwangerschap en ik merk wel dat ik er minder onbevangen in sta als met onze andere 2 kinderen destijds. Ik voel ons meisje iedere dag meer bewegen dus dat geeft ook een gerust gevoel. Succes bij de echo.
thanks dames t gevoel is dus herkenbaar en idd zodra je je kindje kan voelen dan is dat ook weer een bevesteging. pff nog een uurtje en dan zienwe de kleine frummel weer tenminste hij zal wel vet gegroeid zijn haha met 8 wejeb was t net een gernaaltje hihi
Elke controle blij is spannend vinden. En dat je je uk voelt is een geruststelling, maar soms is ie ook gewoon wat stil, en dan ga je ook weer twijfelen, op je buik duwen, springen en geluidjes maken ed Ik ben er bijna, maar de onzekerheid en vooral bezorgdheid is bij mij niet weggegaan, en gaat volgens mij de rest van mijn leven mee!!