Help kijk even mee

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ladygaga, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger maar omdat ik maandag en dinsdag buikpijn had en roze slijm had verloren en ook nog wat bloed was bijna zwart niet veel maar toch zie mijn andere topic heb ik vandaag restje maar gedaan ik hoopte hier in gerustgesteld te worden maar nu is mijn test veel lichter dan eerst wilt iemand even kijken? Plaats hier mijn testen de onderste is van net.
    Ik denk dat het over is en dat ik moet gaan wachten tot de miskraam zich aan bied. Voel me echt beroerd hierom want ik heb al 2 miskramen gehad.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      106
  2. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik snap je onzekerheid! Ik heb ergens gelezen dat bij 6/7 weken zwangerschap je hcg daalt of schommelt, weet het niet zeker. Het kan dan dat je test lichter is maar dat heeft niets te betekeken.

Misschien is het goed om een echo te vragen? Vooral vanwege het bloedverlies. En niet al te druk maken om dit testje, want het hoeft echt niet te betekenen dat je een miskraam krijgt.

Sterkte X

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap het idd. Van wanneer is die erboven want die is ook al en stuk lichter?

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    is volgens mij heel normaal dat hij nu lichter wordt, indd hcg veranderd en is dan niet meer zo op zijn hoogtepunt.
    een vriendin van mij had het ook en het ventje is 2jaar nu ;)
    gewoon niet meer testen en bij twijfel echo :)

5. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Die is van maandag omdat ik toen zo buikpijn had maar bij die had ik gewoon gedronken en geplast dus dacht dat het daar mee te maken had maar bij die van vandaag was ik ruim 2 uur niet naar de wc geweest en had ook 2 uur niks gedronken.

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik had knal testen zelfs kort na de curettage (7w2d) en een week na curettage was mijn test nog donkerder dan jouw laatste test, dus ik zou hier wel zenwuachtig van worden... :(

VK bellen voor echo, dan heb je duidelijkheid!
    Sterkte meis

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Dat is echt onzin!
    Je hcg begint juist vanaf ongeveer 6 weken flink te stijgen en is met een week of 12 op z'n hoogtepunt!
    Daarom kun je ook van 6-16 weken meedoen met MvM.

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    zo is het mij altijd gezegd!
    je kan sterk verminderde testen hebben na 6weken zwangerschap!

9. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ziet er idd niet goed uit maar als je het niet trekt die onzekerheid zou ik gewoon verloskundige of ha bellen heb ik met mijn mk toen gedaan hielpen mij meteen

10. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ik dacht idd ook dat zo was hoe jij nu zegd idd

11. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Nou, je HCG daalt echt niet zo snel alweer hoor!
    Door het HCG zijn vrouwen o.a. ook misselijk en dat is meestal bij ongeveer 12-13 weken dan weer (bijna) over.

Wel heb ik eens gehoord dat sommige testen juist 'gek' gaan doen door een te hoge concentratie HCG, dat dan weer wel...

Hoop dat dit het geval is voor TS, maar in combi met krampen en bloed ben ik niet zo positief (zie onderschrift). Hoop dat het anders is voor TS!!!

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Volgens mij klopt dat ook niet hoor. Je kan meedoen met MVM vanaf 6 weken zwangerschap en dan doe je ook het welbekende zwangerschapstestje. Als die allemaal licht/negatief zouden zijn dan zou het toch niet kloppen?

13. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

TS, ik vind het er eerlijk gezegd niet zo goed uitzien :( Denk je niet de eventuele miskraam maandag al op gang gekomen is?

Sterkte! Ik hoop voor je dat het alsnog goed zit.

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik spreek jammer genoeg uit ervaring en vrees dat het er niet goed uit ziet...
    Ik zou de vk bellen en onmiddellijk een echo vragen!

15. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het niet leuk om te zeggen en ik hoop dat ik het ontzettend mis heb!!!!!

Wat jij nu met die testen hebt, had ik vorig jaar ook. Moet ik wel daarbij zeggen dat mijn testen (heb er 6 gedaan) waren allemaal vrij licht. Er zitten een paar van jou bij die veel donkerder zijn! Bij mij werd de test lichter om de paar dagen en achteraf was dat ook een hint voor mij dat het niet goed ging.

Aan de andere kant heeft een collega van mij net een miskraam gekregen en zij heeft echt nog 2 weken na de miskraam met het hormoon in haar bloed gezeten.

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik vind het verschrikkelijk hoe ze jou behandelen!!! Kan je niet morgen naar het ziekenhuis gaan voor een echo....want ja...dan is het weekend...dan moet je wel naar het ziekenhuis.

Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze je dit aandoen!!!! Ik begrijp hoe je je voelt en ik heb gewoon een brok in mijn keel!!

Ik hoop dat het helemaal goed komt!!! Ga in ieder geval naar een andere vk, ook al moet je hiervoor eventjes rijden.....
    Jij moet genieten van je zwangerschap en met zo'n botte boer als vk gaat dat niet lukken!

Ik zal aan je denken!! Heel veel succes!!!!

16. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hallo franky

je moet je niet ongerust gaan maken over de testen! ik heb onlangs precies hetzelfde gehad en werd er gek van. Mijn testen werden nadat ik een superknaller had gehad ineens lichter. eerst maar ietsjes, maar na 2 dagen waren ze ineens de helft lichter als de controlestreep

ik heb de vk gebeld i.v.m. eerdere miskraam en gevraagd om bloed te prikken. de dag dat ik bloed moest prikken heb ik nog een kv test gedaan en een digi van cb. die van kv was dus de helft lichter, maar de digi gaf nog wel 3+ aan. Toen dacht ik vreemd, want die zou gezien hoe donker de streep bij kv was toen ik de 3+ test deed, dan zou de cb ook moeten zijn teruggelopen.

bloed geprikt en wat bleek had een hcg van 15000! dit kan de kv test niet aan en daarom gaat hij steeds minder aangeven.

als ik je een tip mag geven ga gewoon voor geruststelling een belletje doen naar de vk en vraag of je mag langskomen, zou het raar vinden als het niet mocht suc6

17. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    oeps ik bedoel natuurlijk niet voor franky maar voor ts sorry

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook je verhaal elders hier op het forum gelezen Ladygaga en als je je al niet meer zwanger voelt, 2 miskramen hebt gehad en nu je testen die lichter worden, dan vrees ik het ergste... :(

Wat ik echter onvoorstelbaar vind is de manier waarop de vk (en ha?) je behandelen...
    Mijn vk was zo lief toen, ik mocht bij angst gelijk komen de volgende dag en zelfs na mijn curettage hebben ze nog 2x gebeld om te vragen hoe het ging.
    Net als bij MvM, ook zo lief behandeld, terwijl ik van jou vervelende berichten lees over de consulente van MvM...
    Heel vervelend, het lijkt wel alsof sommige mensen alle **** krijgen he? :(

Concreet voor jou nu, ik zou vanavond (na 17.00 of 18.00 uur) naar de huisartsenpost gaan met als reden dat je heftige buikpijn hebt (al is dat niet zo).
    Buikpijn kan altijd afzakken, dus 'toevallig' is dat bij jou dan ook gewoon het geval als je daar bent.
    Omdat je zwanger bent zullen ze een echo maken om zeker te zijn dat je zwangerschap in de baarmoeder zit en niet in je eileider ofzo en misschien zullen ze je urine testen op een blaasontsteking.

Ik las dat de assistente van de vk had gezegd dat je niks ziet op een echo bij 7w4d? :x Wat voor stom mens is dat??? Mijn eerste echo was bij 6w3d en we zagen een vruchtzakje, kindje en kloppend hartje. Klein ja, maar absoluut zichtbaar. Bij jouw termijn moet dit makkelijk kunnen!!!

Meid, wat een onzekerheid, maar kom voor jezelf op en dan misschien maar op de 'niet-standaard-manier'. Maar dit is ook niks zo voor jou!

Sterkte!!!

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou ook in paniek raken, maar je bent bijna 8 weken dus ik zou bellen voor een echo daarop moet nu zeker hartactie te zien zijn als het goed is. Zou zo niet het weekend in gaan....

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Helaas spreek ik ook uit ervaring en vind ik dit er eerlijk gezegd niet zo goed uitzien... Maar meis, wie weet is het wel goed en zit je je nu gigantisch op te winden voor niks!

Zoals de anderen ook al zeggen, aub je VK bellen en EISEN dat je nu nog mag komen. Zo kun je het weekend niet ingaan, dat is al helemaal niet goed voor je!

Sterkte en succes!

Deel Deze Pagina