alleen en zwanger.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mama1803, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Nou dames Ik voeg me hier bij aan. ... Na een paar verhalen in de verkeerde topic te hebben geplaatst bij zwanger en met wetende dat er ook een topic is voor alleen een zwanger ben er daar op gewezen. Ik zal me even voorstellen Ik ben een alleenstaande moeder van een zoontje van bijna 4. Heb op dit moment geen relatie wel Had Ik een hele goeie vriend waar ik een goeie band mee had. We deelde lief en leed en vinden ook samen naar bed. Ik slikte gewoon netjes de pil maar kwam er afgelopen vrijdag toch achter dat ik zwanger geraakt ben. ... ben natuurlijk gelijk gaan kijken en zoeken hoe dit kan. De oorzaak een week lang buikgriep gehad en Waterdunne diarree niet wetende dat de pil dan niet zijn werk doet. Antibiotica en braken was mij bekend maar geen diarree. Die man waar ik nu zwanger van ben weet dit ook en ik net als ik erg geschrokken. Ben aan het lezen gegaan over abortus maar alleen al bij het lezen sprongen de tranen in mijn ogen en wordt me ook Door mensen in mijn omgeving en huisarts streng afgeraden omdat ik er niet achter sta. De man waarvan ik dacht dat het echt een hele goede vriend was en waarvan ik dacht dat er iets moois kon ontstaan tussen ons laat me nu voor groot gedeelte alleen zitten. Hij wil me wel voor een gedeelte financieel bij staan maar wil het kind niet erkennen en wil ook niet dat de buitenwereld weet dat het zijn kind is (beetje lastig hè) hij wil het kind wel zien maar stiekem. Zelf heb ik besloten om de zwangerschap voort te zetten hoe moeilijk het ook zal zijn. De zwangerschap is ongepland maar voor mij wel gewenst.

2. senna203

senna203 Lid

1 jun 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste, gefeliciteerd!
    Ik vind het moedig van je dat je voor je kindje gaan ondanks de situatie. Probeer te genieten zover dat kan en stress zoveel mogelijk te vermijden en houd je vast aan de mensen die jou en je gezin onvoorwaardelijk steunen.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Jammer dat t zo loopt. Mbt die 'vader' vind ik wel als hij t niet wil erkennen en, de buitenwereld het niet mag weten en alleen STIEKEM wil zien...dan zou ik eerst maar eens goed over nadenken wat jij precies wil/ wat jij voor je kind wil.
    Op zich wel netjes dat hij je financieel wil steunen, maar dat is ook niet zaligmakend.

4. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Whoohoo nog zo een sterke moeder die bij ons aansluit. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mijn eerste zin klinkt zo jubilend. Het is natuurlijk geen fijne situatie voor jou dat de vader/verwekker zo heeft gereageerd en er komen veel emoties los. Het is ook zeker geen makkelijke pad die je kiest maar wel het meest dappere. Kiezen voor je kind ! Wellicht draait hij wel op den duur bij en heeft hij zo gereageerd omdat hij zo geschrokken was. Maar het is wel belangrijk zoals de anderen hebben aangegeven om te kijken hoe jij het wil en zo veel mogelijk stress vermijden. Jou geluk is het geluk van je kinderen.

Sterkte en groetjes Oktober13

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Die laatste zin vind ik een hele goede!!

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Gefeliciteerd!!
    Jammer dat het zo moest lopen, enige tip die ik je kan geven is doe wat je gevoel je ingeeft en doe alleen wat voor jou goed voelt.

Deel Deze Pagina