Ik heb sinds 2 3 maanden onwijze jeuk. Het is niet het gewone gebruikelijke zwangerschapsjeuk maar de ernstige vorm er van. Mijn leverfuncties zijn geprikt en die waren in orde. Nu na 6 tubes van verschillende zalfjes en een fles zinkoxideschudsel heb ik vanmorgen overstuur de vk gebeld. Ik kan niet meer!!! Ik heb overal jeuk en heb al in geen weken meer langer dan 1 uurtje geslapen. Ze hebben afgelopen maandag geprobeerd om mij bij een dermatoloog er tussen te krijgen voor lichttherapie, maar die hebben pas de 17e tijd voor een intake gesprek en eind mei voor de behandeling zelf. Dit is echt te laat. Mijn handen, benen en armen liggen inmiddels open. Het is vuur en vuur rood. De vk heeft gebeld met het ziekenhuis en ik moet morgen bij de Gyn komen. Ik heb een afspraak staan voor het opwekken van de bevalling voor de 14e maar dit is ivm erge rugproblemen. Ik hoop zo dat ze me morgen gaan vertellen dat het voor de 14e gaat gebeuren, want dit houd ik niet meer vol. Kan wel huilen!!!! Je kan beter pijn hebben dan jeuk. Zijn er nog meer meiden die hier last van gehad hebben?? Ik moest het echt even van me afschrijven!!!
Ik herken het niet meid, maar wilde je sterkte wensen en ik hoop voor je dat ze het kindje eerder gaan halen....
Nou, ik ben pas 6 1/2 wk zwanger en heb vanaf de 3e wk ongelofelijke uitslag op mijn armen en rug. Heb diverse zalfjes geprobeert maar niks helpt en word er x op x wakker van.. Ik weet het, is verschrikkelijk, inderdaad liever pijn dan jeuk! Heb 2 weken geleden acupunctuur gehad, voor zowel innerlijke rust als voor huiduitslag. Volgens mij heeft het iets geholpen. Misschien nog iets wat je kan proberen? Succes en heel veel sterkte nog!
Oh meid wat naar zeg... ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee maar wil je heel veel sterkte wensen. Jeuk kan inderdaad soms nog erger zijn dan pijn!
Weet je ook hoe die behandeling hete?? Alleen is het bij mij zo dat ik geen uitslag vertoon........... Het is vuurrood van het jeuken zeg maar. Ik heb het idee dat ik 1 grote muggenbult ben/heb
Hey Que, heel veel sterkte met de jeuk!! Wat verschrikkelijke om de hele dag alleen maar jeuk te hebben! En wat je zegt: je kan beter pijn hebben. Vaak als je dan rustig op je bed of op de bank gata liggen, dan is het meestal wel te houden! Succes morgen bij de gyn!! Liefs sas
Als je naar de acupuntuur gaat ( wel 1tje die ook arts is, dan word 70% vergoed) leg je gewoon je verhaal uit. Dan weet hij wel wat hij voor je kan doen. Er is geen spreciale naam voor volgens mij. Ik herken het hoor, jeuk zonder bultjes. Mijn vriend zegt de hele tijd; wat zit je nou te krabben,er zit helemaal niks! aaarrrggg!! Ik heb het nu op mijn rug zitten dus daar kan ik niet bij, echt super irritant! Succes, hoop dat je er wat aan hebt!
ik ben gister bij gyn geweest voor mn vreselijke jeuk.. ze hebben bloed afgenomen en moet de 18e terug komen ben erg benieuwd wat eruit komt dus ik ken het gevoel ik wil je veel sterkte wensen!
Het aftellen is begonnen!!!!!!! Nog 10 dagen dan gaan ze beginnen met inleiden!!!!!!!!!!!!! Voor de jeuk kon hij alleen het advies geven ijsklontjes......... Tja nee dat is lekker. Zie mezelf s nachts al naar beneden gaan rolluik omhoog, deur van slot, garage van slot, ijsklontjes pakken, garage opslot, deur op slot, rolluik naar beneden en dan je bed in met ijsklontjes. Lekkere natte bedoeling hihihihihi. Maar goed ik weet nu dat ik dit nog gewoon een aantal dagen moet uitzingen. Dus ik neem het niet slapen die dagen dan maar voor lief. Moet nu wel binnen 10 dagen, alles wat ik nog in en om het huis doen. Pffffffff lekker is dat. Wordt ingeleid wegens erge rugklachten. Dus dat wordt echt even op mijn tanden bijten en door proberen te zetten!!
gelukkig maar! Ben voor je beebje ook wel blij dat ze nog 10 dagen wachten, want nu is wel heel vroeg nog... Sterkte nog even!