Ik wil eventueel optidee bestellen maar kom er niet uit waar dat kan. Krijg alleen maar de optie om iemand thuis te laten komen.. is er geen optie om het gewoon online te bestellen?
Dit is alleen via een adviseur (aan huis) te verkrijgen inderdaad. Je zou Marktplaats ook kunnen checken, heb daar ook weleens nieuw spul op zien staan (bijv door voormalig adviseurs) Zo ben ik bijv aan een reserveknuffeltje voor mijn jongste gekomen (die slaapt met een Optidee knuffeltje ).
kan je geen contact leggen met een adviseur en gewoon bij haar een bestelling plaatsen. ik heb dat zo wel eens gedaan namelijk. had geen zin in zo'n hele party thuis maar wou wel wat bestellen.
Best een hele omweg… als het wat toegankelijker was geweest had ik meteen een complete set beddengoed gekocht.. jammer eigenlijk want lees er zulke goede dingen over. Mijn man heeft nu besteld bij Walra omdat we daar een deken moesten bestellen. Gaan we dat eens qua hoeslaken en dekbedovertrek uitproberen. Maar voor een volgende keer, welke hoeslaken is een aanrader?
Hier lees ik wel eens vaker wat over. Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan is? Het maakt me nieuwsgierig namelijk
Heerlijke optipluche! Heb er dekentjes van Hoeslaken en kussensloop echt mijn nr 1 voorheen duurde het 20/30 min om lekker in bed in slaap te vallen Nu ben ik zo weg heerlijk in de zomer wel te warm maar dan hebben ze weer andere heerlijke stofjes Hun washandjes zijn heerlijk zacht en zo goed! ook de brillendoekjes werken perfect en hun raamdoekset Ik heb ( altijd nog) hekel aan ramen wassen maar met de set is het zo gedaan en streeploos
Die heb ik ook, heerlijk. Vind het ook heelfij dat het snel droog is na het wassen Wil ook nog pluche dekbedovertrek. Heb ook een ander hoeslaken, iets gladder, die vond ik 2,5 jaar geleden heerlijk in de kraamweek. Ondanks hittegolf niet mn bed uitdrijven Brillendoekjes ook top inderdaad. Inmiddels ligt er al veel optidee in huis
We hebben dekbedovertrek van optipluche gepobeerd maar vond dat net te veel van het goede, ook erg warm optimink is lekker in de zomer