Ik heb een vraagje... Heb al gekeken of ik iets kon vinden hierover bij de zoekfunctie maar dan komt er zoveel tegelijk en geen duidelijk topic erover... Ik zit momenteel een paar dagen voor mijn NOD. Ik heb nu voor de 2de keer een veegje bloed gehad na het vrijen... Eerste keer vrijdag en 2de keer vanacht. Vrijdag dacht ik nog..misschien een wondje in mijn ingang...maar nu denk ik dat het dat niet geweest is. We hebben niet wild gedaan...nooit eigenlijk als we aanbeland zijn in de periode dat ik wel eens bevrucht kan zijn... Herkent iemand dit? Nu weet ik wel dat het van alles kan zijn...maar zou het met een evt zwangerschap te maken kunnen hebben? Liefs, Ninetje
hoi het zou kunnen dat je zwanger bent maar het kan ook zijn dat er een adertje gesprongen is in de baarmoeder heb ik ook vaker gehad en hoef je niet wild voor te doen succes hoop dat je zwanger bent
Thnx meiden voor het snelle antwoord.. Het kan idd van alles zijn... Ik kan ook niet meer doen dan...afwachten! Maar goed je wilt natuurlijk het liefst bevestiging... Liefs, Ninetje
hai ninetje, dat wat jij hebt heb ik ontzettend vaak gehad, maar bleek later toen ik het toch eens een keer wilde laten nakijken dat ik blijkbaar een gevoelige baarmoedermond heb waardoor het wel eens voor kan komen dat ik wat (licht)bloedverlies heb (na het vrijen)... er kan ook maar zo een adertje zijn geraakt, en daar hoef je helemaal niet wild voor te doen hoor ik heb het pasgeleden anders gehad, maar toen heel erg veel, (gewoon zomaar) ik voelde dat het niet goed was deed ineens heel erg pijn en was net of ik wat voelde lopen en het was zoveel dat ik tussentijds de gyn heb gebeld, er zou verder worden besproken hoe en wat zodra de uitslagen van de onderzoeken binnen waren, meer kon hij niet doen, maar die moeten nu donderdag weer opnieuw gedaan worden, en gaat ie alsnog een keer kijken want de laatste keer kon hij ook al geen verklaring geven voor het overdadig bloedverlies...(eigenlijk morgen maar vanwege spoedoperatie weer verzet naar donderdag).. zo te lezen is het bij jou niet zo heel veel, maar zodra je meer en vaker bloedverlies gaat hebben moet je je toch even laten nakijken meid.... succes
Jees smoek...onderzoeken nu ALWEER verzet? Schiet zo niet echt op voor je he meis? Heb je het ondertussen nog dan? Ik heb een maand of 14 terug al vollop in onderzoeken gezeten voor het dan weer uitblijven van mijn menstruatie en dan weer 2 weken achter een bloeden..Om de 2 weken werd en bloed afgenomen om bepaalde waardes te bepalen...uiteindelijk bleek alles goed te zijn maar was dat zomaar bloeden niet echt te verklaren. Ik moest toen een maand of 3 proberen zonder pil om te kijken hoe dat ging en okm het lichaam de kans te geven om de cyclus zelf te regelen. Dat ging heel goed..was netjes op tijd ongie en geen tussenbloedingen meer. Daarna begon ik weer aan de pil en dat ging een heel tijd goed...tot een paar maanden geleden. Het bleek dat mijn lijf op de een of andere manier niet tegen de hormonen die de pil heeft kon... Onzerzoeken..bah..ik weet er alles van...je loopt met de ergste gedachtes ronden dan ga je ook nog eens op internet neuzen...fout!! Ik hou het zeker in de gaten, zodra het erger wordt zal ik ook zeer zeker wederom bij de dok aankloppen! Voor nu was t maar een inimienie veegje en steeds na het vrijen... Meissie heel veel succes jij! Laat je wel iets weten? Liefs Ninetje
Joh, ninetje, de laatste keer dat ik er was zijn er onderzoeken gedaan en daar zou ik 3 wkn later uitslag van krijgen, op het moment van de onderzoeken wist hij ook niet te vertellen waar al dat bloed vandaan kwam (dacht misschien innesteling) , ik moest de week erna mijn periode krijgen (die ik ook netjes op tijd kreeg) na ruim 2 wkn ineens zo veel bloedverlies ineens na eerst steken bij mijn linkereierstok te hebben gekregen, had ik weer gebeld maar moest ik eerst uitslagen afwachten en dan zou ik horen hoe nu verder,. Maar ja door dat vele bloedverlies tijdens de onderzoeken waren er teveel bloedcellen waardoor het onderzoek dus weer opnieuw gedaan moest worden (en dan weer 3 wkn wachten) dit zou dus eigenlijk morgen zijn maar werd vrijdag gebeld door de assistente om het te verschuiven naar donderdag omdat de gyn een spoedoperatie had morgen (grrr) dus al met al blijft het weer afwachten, eerst maar hopen dat het er donderdag in ieder geval goed uitziet van binnen, en dan maar weer 3 wkn wachten Ze hebben ooit al eens een stukje weggehaald omdat ik pap IIIA had, dus ja dan is elke week dat je moet wachten er 2 teveel . De assistente zei ook nog beter als u komt als u niet menstrueert (vanwege die bloedcellen) ik zeg ja, dat is lekker ik weet niet waarom ik bloed,en mijn menstruatie had ik al achter de rug .(lekker slim he) Tis nu wel weer wat minder geworden gelukkig dus dat stemt iets hoopvoller in ieder geval Dat van jou wordt je ook niet wijzer van zeg, jij hebt er onderhand ook wel je buik wel van vol denk ik . Op internet zou je eigenlijk helemaal niet moeten zoeken want alles wat je bijna leest over tussentijds bloedverlies stemt niet echt hoopvol wat mij betreft mogen ze de uitslagen van zulke onderzoeken wel sneller doen maar ja niks aan te doen he,,,, Goed opletten meid en als het teveel wordt gewoon direct bellen en afspraak maken he.. We houden elkaar wel weer op de hoogte Groetjes
Ik heb regelmatig een beetje bloed na het vrijen en dat hangt niet van rustige of wilde seks af. En ik ben nog nooit zwanger geweest. Misschien nu (ben 2 dgn overtijd)?? Nu heb ik al een tijdje geen bloed meer na het vrijen trouwens.
Ik heb het nog nooit gehad...vandaar dat ik het even heb nagevraagd hier bij jullie. We wachten het gewoon af... Bedankt voor jullie antwoorden!