Hoi dames, ik heb nu al een paar keer gependeld met een ketting en een ring! Maar ik wil graag een echte pendel aanschaffen wie heeft voor mij tips waar ik online een pendel kan kopen en die betrouwbaar is natuurlijk ik zat zelf te denken aan een bergkristal pendel waarom weet ik niet! Groetjes Gesina
Hey Gesina Als ik heel eerlijk ben, zou ik nooit een pendel over het internet kopen. Ik vind het belangrijk dat als je een edelsteen, pendel, kaartendeck,... of wat dan ook koopt waarbij je gevoel en intuïtie een heel belangrijke rol spelen in het hanteren, dat je dan ook even 'contact' kan maken met wat je wil kopen. een paar voorbeeldjes: -ik kocht mijn kaartendecks allemaal, omdat ze in de winkel steeds opnieuw in mijn ogen vielen. ook al ging ik niet om kaarten, de kaarten 'zogen' als het ware mijn aandacht. -als ik edelstenen koop houd ik deze altijd even vast. In elke winkel die weet waar hij mee bezig is, mag je dit doen. Door ze vast te nemen merk je dat de energie van de steen met de jouwe accordeert. Dit is met een pendel net zo. Een pendel moet je, althans dat vind ik, 'roepen', 'liggen', je moet merken hoe hij aanvoelt, wat je lichaam op dat moment met je doet,... Als ik een foute steen of dergelijke vast heb, krijg ik bijvoorbeeld altijd last van mijn maag... Je neiging naar een bergkristal is niet geheel ongewoon, omdat hij ook zuivert en bescherming biedt.. Als deze steen je ligt, zeker doen, maar wie weet, als je hem eens hanteert en je test ook andere uit, bekom je een heel ander soort pendel. Dus mijn raad is, koop zo iets niet over het internet. Dan kan je er niet zo je gevoel in leggen. En daar draait dit alles om, niet? Veel plezier in je zoektocht! Toekan
ik koop mijn pendel ook niet over internet ik moet een nieuwe hebben . en ben van mening dat een pendel jou uitkiest en jij niet de pendel je moet zoals hierboven gezegd aanvoelen hoe of wat de pendel met je doet succes in de zoektocht
Okeej duidelijk jullie hebben ook zeer zeker gelijk maar waar heb je winkels waar je ze kan kopen?? Ik woon zelf in Nijkerk dus waar hier een beetje in de buurt?? kan je ze bv ook bij een wereld winkel kopen??
Ik ben helemaal niet van in nederland, dus ken er ook niets, maar zoek eens naar spirituele winkels of heksenwinkeltjes in de buurt, daar vind je ze meestal wel. Op 1 - 2 oktober is er in Rijswijk ook een hele grote spirituele beurs (daar ga ik ook naartoe, vandaar dat ik het weet) en ik ben er zeker van dat je er daar ook een hele boel kan vinden! Veel succes!
Oh nou schiet me ineens iets te binnen in november hebben ze hier in zeewolde een Paranormale beurs misschien kan ik daar wel een Pendel kopen Bedankt voor de Info ik ga ff rond zoeken!!
ja bij de tuinen en in gouda zit een stenenwinkel, weet ff niet waar je woont, maar daar hebben ze ze ook