10 Weken zwanger van de 1ste :D

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door miepkip, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    4 weken geleden zwangerschapstest gedaan: Positief!! :),
    Afspraak gemaakt bij de verloskundige, 13 maart eerste echo :D Spannend!!, Afgelopen woensdag moeders voor moeders langs geweest. Opnieuw een zwangerschapstest doen:$ (omdat ik er maar een had gedaan was ik bang dat deze negatief was) Maar gelukkig na een paar seconden al een dikke rode streep :D:D.. Vriend is al helemaal bezig met het idee dat hij vader word :) Ben zo gelukkig!! Snap alleen niet veel van de visssoorten die ik wel of niet mag eten :$ Iedere site geeft weer wat anders aan.. :( Kan iemand mij vertellen of ik nu wel of geen garnalen mag eten (verder weet ik wel dat ik haring, makreel vers bij de visboer moet halen) Kan echt totaal niet wachten tot de echo ;)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D
    Heb geen idee welke vis je wel of niet mag, ik eet niet zoveel vis ;)

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi miepkip (leuke forumnaam :D),

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben toevallig vandaag ook precies 10 weken zwanger van ons eerste kindje ;).

Volgens mij mag je gewoon garnalen eten, mits deze vers van de viskraam komen. Geldt hetzelfde voor haring, makreel, tonijn, etc. Geen rauwe vis uit de supermarkt kopen. Deze zijn in plastic verpakt en daar kunnen foute bacteriën inzitten.

En ook niet teveel vette vis eten (haring, makreel, zalm). Volgens mij 1x per week vette vis, en 1x per week iets anders van vis.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

5. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    gefeliciteerd!!:D

6. Reavelijn

Reavelijn Lid

14 feb 2012
    66
    0
    6
    Fulltime mommy van een lief meisje!
    Limburg
    Proooooooficiat!! <3 :D

7. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hoera, gefeliciteerd!! Succes met mvm ;)

8. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Dankjullie wel :D Ik begin nu echt ongelovelijk zenuwachtig te worden voor de echo :$ Oke :) Ik zal morgen toch nog wel even voor de zekerheid navragen wat ik Qua vis mag eten :D

Deel Deze Pagina