4 weken geleden zwangerschapstest gedaan: Positief!! , Afspraak gemaakt bij de verloskundige, 13 maart eerste echo Spannend!!, Afgelopen woensdag moeders voor moeders langs geweest. Opnieuw een zwangerschapstest doen (omdat ik er maar een had gedaan was ik bang dat deze negatief was) Maar gelukkig na een paar seconden al een dikke rode streep .. Vriend is al helemaal bezig met het idee dat hij vader word Ben zo gelukkig!! Snap alleen niet veel van de visssoorten die ik wel of niet mag eten Iedere site geeft weer wat anders aan.. Kan iemand mij vertellen of ik nu wel of geen garnalen mag eten (verder weet ik wel dat ik haring, makreel vers bij de visboer moet halen) Kan echt totaal niet wachten tot de echo
Hoi miepkip (leuke forumnaam ), Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben toevallig vandaag ook precies 10 weken zwanger van ons eerste kindje . Volgens mij mag je gewoon garnalen eten, mits deze vers van de viskraam komen. Geldt hetzelfde voor haring, makreel, tonijn, etc. Geen rauwe vis uit de supermarkt kopen. Deze zijn in plastic verpakt en daar kunnen foute bacteriën inzitten. En ook niet teveel vette vis eten (haring, makreel, zalm). Volgens mij 1x per week vette vis, en 1x per week iets anders van vis.
Dankjullie wel Ik begin nu echt ongelovelijk zenuwachtig te worden voor de echo Oke Ik zal morgen toch nog wel even voor de zekerheid navragen wat ik Qua vis mag eten