waar moet ik opletten met vruchtbare dagen e.d.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Meiden, ik ben nu weer met een nieuwe ronde bezig.

Zit nu op dag 8. Vorige maand had ik op dag 12 een smiley op mn ovutest.
    Ben gister al begonnen met ovutesten, sensitest dipstick, en vanaf dinsdag begin ik ook met de cb digitaal erbij.

Zijn er nog dingetjes waar ik op moet letten, hoevaak testen? Welk tijdstip? slijm? e.d.

Ik ga met de digitale testen gewoon smorgens testen met ochtendurine, en met de dipsticks test ik nu rond 9 uur. Meestal ben ik rond hald 8, 8 uur wakker, dan plas ik meteen, dan drink ik niks en als ik dan na een uurtje dus rond 9 uur moet plassen doe ik meteen een dipstick test.

Verder hebben we zowieso om de dag sex,

Dus tips, hulp, op en aanmerkingen zijn welkom.

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    BIj je ovulatietesten letten op:

'Ochtendurine is niet geschikt om mee te testen omdat LH synthetiseert gedurende de nacht. De LH-piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur 's middags. Dat is het beste tijdstip om de ovulatietest uit te voeren.'

Daarnaast om de één a twee dagen klussen..dit zodat het sperma voldoende tijd heeft om aan gemaakt te worden..

Wat ik altijd doe is kont ophoog en proberen klaar te komen, nadat mijn vriend is klaargekomen..

voor de rest plezier hebben;)

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Bij de sensitest testen weet ik dat je niet met ochtend urine mag testen, maar bij de digitale kan dit toch wel? of ook beter niet.

En moet je dan ook lang van te voren niet veel drinken, ik drink smorgens meestal 2 kopjes koffie (kleine kopjes tussen 9 en 10 uur.

Meestal kom ik eerst klaar en daarna mn vriend. Het lukt mij echt niet om later dan hem te komen. Is dit heel erg of maakt dat niet zoveel uit. Ik doe inderdaad ook altijd even een kussen onder mn kont en blijf even liggen nadat die in me is gekomen.

We hebben zowieso om de dag sex, maar wel meestal savonds, is dat geen probleem?

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    In de avond sex is goed, omdat je dan de hele nacht blijft liggen!! Wat bij ons hielp was achterlangs sex hebben, dus doggy style! De ingang van je bm mond zit aan de voorkant, dus loopt het sperma er nog makkelijker in! Na de sex bleef ik ook nog een poosje op die manier zitten! Daarna niet plassen of lopen!! Enne, veel eieren eten allebei! ;) succes!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Digitale kan met ochtendurine hoor. Dat staat ook in de bijsluiter. Ik vind mijn piek altijd prima.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Digitale kan met ochtendurine hoor. Dat staat ook in de bijsluiter. Ik vind mijn piek altijd prima.

Eerder klaarkomen is niet erg als het maar niet echt vlak voor hem is. Door het samentrekken kan hij dan even dicht zijn. Als je na hem komt zuigt de bmm het sperma naar binnen geloof ik. Lukt ons ook nooit hoor. Hij vind dat niet zo lekker om mij nog te helpen als zijn goedje erin zit haha

7. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb wel altijd dat ik zowieso na de sex moet plassen. Ik blijf wel altijd even een kwartiertje ofzo liggen, maar daarna moet ik ook echt plassen.

En wat betreft klaarkomen, meestal zit ik boven en kom ik eerst en daarna keren we ons om, zodat ik op mn rug lig, en dan komt hij.

(sorry voor details hoor maar dat is wel het makkelijkste uit te leggen)

En zoals nu de aankomende dagen, dus beter om om 12 uur te testen met de dipsticks en de digitale gewoob met ochtendurine.

En moet ik nog op slijm ofzo letten, had vandaag wel een beetje doorzichtig en wit slijm.

Deel Deze Pagina