pffff al meer als een jaar bezig en ik was gelijk zwanger toen ik spiraaltje heb laten verwijderen maar dat is mis gegaan heb een buitenbaarmoederlijkezwangerschap gehad waarbij ik mijn eileider ben verloren volgens arts niks aan de hand alles ziet goed uit dus weer verder klussen vanaf okt vorig jaar maar er gebeurt dus niks ben nu onder beghandeling bij de gynacoloog en gestart met clomid 50 en tot nu toe nog geen ei an groeien dus ben flink aan balen wilde liefs niet te veel leeftijdsverschil maarja dussr allemaal wel erg lang zit er beetje doorheen
ik weet heel goed hoe je je voel, het valt allemaal niet mee he? Wij zijn ook al ruim 4jaar bezig met zwanger worden, en tot nu toe is het nog geen 1x gelukt. Ik liep ook bij de gyn maar na een paar maanden had ik de hoop alweer opgegeven, ik vond en vind het allemaal gewoon heel erg zwaar en moeilijk, elke maand de teleurstelling van een negatieve zwtest. Ik ben daarbij ook zeer onregelmatig ongesteld en ovulatietesten en temperaturen heeft bij mij dan ook helemaal geen zin. Hoe moeilijk het ook is, je moet nooit opgeven en geduld hebben. Ik vind het t moeilijkst als ik hoor dat iemand in mijn omgeving gewoon in 1x zwanger is of zelfs perongeluk zwanger is geworden. Ik hoop dat je snel verblijd wordt met een prachtig wondertje, en dat geldt ook voor alle andere dames die een kinderwens hebben liefs
jeetje, heftig zeg.. ik kan het me voorstellen dat je het zo graag wilt en er helaas geen enkele invloed op hebt... bij ons duurde het de eerste keer 1 jaar, dat is natuurlijk helemaal niets in vergelijking met jullie, maar het heeft het krijgen van een kindje wel in een ander perspectief gezet voor mij... het is en blijft echt een wonder dat je het mag meemaken en ik gun het jullie ook zo!! heel veel sterkte en lucht je hart maar lekker, daar zijn we voor!!
Heel veel sterkte, ik kan me echt voorstellen dat je het zo graag wilt en heel heftig allemaal wat je overkomen is. Op zich heb ik in mijn vriendinnenkring positieve verhalen gehoord over clomid. Hopelijk slaat het ook bij jou aan, en kan je snel je eigen wondertje verwelkomen. Catt
allemaal bedankt voor de lieve reacties en weet dsat er voor moet gaan doe ik ook maar soms ben ik gewoon bang dat we met zn 3e blijven en ja das ook mooi heb 1 gezonde zoon veel andere verlangen daar al na maar wil zo graag een 2dse maar we zullen afwachten he