Overtijd ......

Discussion in 'Zwanger worden' started by AstridDi, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Mijn man en ik gaan weer een poging ivf wagen (5 jaar geleden ook gedaan en daaruit is onze zoon ontstaan).

Op 17 september hebben wij de intake en (gezien de vorige keer) kunnen we dan gelijk gaan starten (voorrang dossier).

Eigenlijk had ik gisteren ongesteld moeten worden en dan zou ik (uitgaande van de vorige keer) op dag 21 moeten beginnen met prikken. Dat zou dan op 28 september zijn.

Maar nu ben ik nog niet ongesteld :(:( En hier baal ik van, want des te langer het duurt voordat ik nu ongesteld word, des te langer het duurt voordat we kunnen gaan beginnen met de poging.

Ik temp altijd in de laatste week van de cyclus om te kijken op welke dag ik ongesteld ga worden (heb jaren getempt, dus weet hoe mijn lichaam werkt ;)), maar gezien mijn temp vanochtend, ga ik ook vandaag niet ongesteld worden :(:(
    Mijn cyclus is regelmatig (27 dagen) en dan word ik altijd op de 28e dag ongesteld, wat dan gelijk weer dag 1 van de nieuwe cyclus is.
    Nu zit ik dus al op dag 29 ... en nog steeds geen tekenen van een komende ongi ... zelfs de puistjes blijven (tot nu toe) uit :(

Echt hoor, hier baal ik zo van!! Zal je net gaan zien dat mijn cyclus nu juist deze maand ineens helemaal ontregelt is (waarom zou ik niet weten)

Sorry, moet even mijn ei kwijt ;)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Astridi.... volgens mij hoort deze vraag ergens anders op het forum thuis..."zwanger worden"
    Maar ff antwoord op je vraag:
    Ik zou gewoon testen! Dan weet je waar je aan toe bent. Een hoog blijvende temp is toch meestal goed nieuws?

Spannend!!!

Groetjes Cyntje78

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hoi cyntje,

Ik had gisterenochtend al getest met Clearblue (normale met kruis), maar die was binnen de tijd negatief.

En de vraag staat hier toch ook goed ? NOD forum ... ik zit nu 1 dag over mijn nod heen .. of ben ik gek ;)

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Volgens mij staan hier alleen de "clubs" hahahaha... maar mij maakt het niet uit hoor... maar misschien krijg je hier minder reacties.
    Jammer dat je test negatief was, maar geen bloed geeft moed!
    Ik gebruik altijd die van kruidvat 2 voor 5,- die zijn zeer gevoelig.

Groetjes Cyntje78

Share This Page