Lieve dames, Ik heb een erg onregelmatige cyclus, zie ook mijn onderschrift. Ik heb van de gyn. Een Provera kuurtje gekregen. Op 18 april werd ik eindelijk na maanden ongesteld. Op of rond 29/30 april had ik mijn eisprong. Hebben jullie enig idee wanneer mijn NOD is? Ik weet het zelf nl. niet. Wij willen zo graag een kindje. Ik word er zo moedeloos en verdrietig van. Mijn cyclus werkt gewoon niet mee. Ik ben er dagelijks mee bezig. Het overheerst alles. Als ik een regelmatige cyclus had gehad, dan had ik kunnen zeggen ' agh, volgende maand beter'. Maar omdat het zo onregelmatig en erg lang is, weet ik niet wanneer het wel raak is. Het is zo uitzichtloos allemaal. Ik ben zo bang. Als ik al die leuke banners en positieve testen zie, wil ik het ook en word er verdrietig van.Ik gun het iedereen van harte. Bijna iedereen hier wil minstens zoals ik zo graag een kindje en daarom verdienen wij het allemaal.
Meis ik ken je gevoel volledig... Hier ook een zeer lange en onregelmatige cyclus, alleen al wat jaartjes langer bezig.
Cybell, als ik meiden zoal jij zie, denk ik ' ach wat zeur ik nou, er zijn ergere situaties'. Ik wens je het allerbeste toe..
Ik ken je gevoel ook, al is het bij mij zo dat ik hele korte cycli heb en hele rare menstruaties, waardoor ik amper weet of en wanneer ik een ei heb. Moedeloos word ik ervan en ook ik gun het iedereen van harte, maar zou zo graag willen dat het bij ons zou lukken, zodat ik ook blij kan zijn. Ik denk er dus wel elke dag aan, maar probeer het niet mijn leven te laten beïnvloeden, want dan zou ik gek worden.
@Elfjes: Meis je zeurt zeker niet... geloof me en zo vat ik het ook echt niet op! Ik wil je echt even een hart onder de riem steken meis... vooral nu moederdag er ook weer aan komt Dikke knuf en duim voor je dat jullie goed geholpen worden!
Ik herken het ook! Mijn cycli is ook erg onregelmatig en soms erg lang. Gelukkig voel ik wel als ik mn ei heb dmv slierterige afscheiding en pijnlijke steken op 1 bepaalde plek onderin mijn buik, maar tot dusver is het dus nog niet gelukt. Ik wil ook heel graag zwanger worden. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar overal zie ik zwangere vrouwen of kinderwagens met kleine baby's er in ik gun het iedereen maar word er toch een beetje jaloers van omdat het bij ons niet zo makkelijk gaat als gehoopt. Gelukkig heb ik a.s. dinsdag een eerste afspraak in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat ze voor ons kunnen betekenen.