Even het volgende: Ik heb bloed...................en ik zit pas op dag 23 . Ik snap er echt niks van. Heb ook buikpijn. Niet hele erge maar het voelt aan als ongie krampjes. Is dit nou mijn menstruatie?????? Dat kan toch niet volgens mij begin deze week pas eisprong gehad. Sterker nog ik dacht dat ie misschien nog niet gespongen was omdat ik nog eipijn leek te hebben. Mijn laatste menstruatie was wel anders. Veel dik en donker heel klein beetje helder rood en korter dan anders (sorry voor de details)
Ik heb ook al paar dagen last van bloedverlies, in begin zeiden ze ook spotting, maar bloeden is veel erger geworden en nu zeggen ze hier doorbraakbloeding.. (zelfs heftiger dan mijn laatste menstruatie) Maaar... moet je dit dan meerekenen als menstruatie?
Nog steeds helder rood bloed en buikkrampjes niet continu. Kan er nu dan maar vanuit gaan dat dit mijn menstruatie is?
hier had ik maandag bijna een positief ovulatietestje en hebben we geklust,dinsdag was het dan ook positief,woensdag zag je al een duidelijk dat mijn ovutestje niet meer positief was maar toch nog geklust. die woensdag had ik eerst licht roze tot klein beetje rood verlies. de donderdag was dit namelijk veel meer maar ik had genoeg met een inlegkruisje. als ik naar het toilet ga dan is er bij het afvegen nog rood bloed en in mijn inlegkruisje ook nog een beetje maar echt al niet zoveel meer als gisteren eigenlijk ik heb niks van krampjes ofzo,maar ik heb wel af en toe een trekkerig gevoel aan mijn rechterkant. ik denk niet dat het mijn ms zijn maar wat het ook is, ik kan jammer genoeg niets anders doen dan afwachten. hier een foto van mijn ovulatietestjes bovenste is van maandag middenste van dinsdag onderste van woensdag
Ovulatietesten heb ik niet gebruikt. Maar ja nu is helemaal de boel in de war. Mocht dit een paar dagen aanhouden dan beschouw ik het maar als menstruatie. Wat een gedoe zeg. Ik wil mijn oude vertrouwde cyclus terug
Ik heb veel last van doorbraak en om de twee uit elkaar te houden, kijk ik of het 's nachts doorgaat of niet. Zo niet, dan is het doorbraak. Zo wel, dan ongesteldheid. Want met de laatste heeft je lijf geen boodschap aan wat je aan het doen bent, het gaat gewoon door. Doorbraak komt doordat je beweegt etc. Volgens de gynea hoort het bij me. Ik ben getest voor progestoron en dat is allemaal goed. Hij heeft me toen wel geadviseerd vit E capsules te slikken en dat helpt wat ermee. Acupunctuur helpt ook heel goed, want het is toch vervelend. Het kan geen kwaad, zeker als je het bijna nooit hebt, dan is je lijf gewoon even van slag door iets. Misschien veel stress gehad de laatste tijd of wat oververmoeid? En soms is er totaal geen uitleg waarom het bepaalde dingen besluit te doen. Ik zou het even aankijken voor nu, en bijhouden. Als het te lang duurt naar je zin, gewoon even babbelen met de ha. Wordt je dan ook meteen wat meer gerust van. Succes iig!
Zegt jou gynaecoloog dat dan, dat het dan gewoon menstruatie is? Bij mij is het 4 dagen echt heel extreem gewees het bloeden, ook snachts... en smorgens voelde ik het gewoon stromen... (sorry) ook de pijntjes waren erger dan mijn menstruatie daarvoor.. en vraag me nu dus ook af of ik dit moet rekenen als menstruatie.. ook al verloor ik eerder ook bloed in de stopweek (niet zo erg als laatste dagen) hou namelijk alles bij via p tracker
Ik ben in Januari gestopt met de pil. En Iets van 2 jaar geleden ook. En anderhalf jaar voor dat ik van onze zoon zwanger was ook. Maar dit nog nooit aan de hand gehad. Het is tot nu toe maar een lichte bloeding. Veel minder iig dan een voor mij normale menstruatie
Wat je beschrijft, dan ben ik idd persoonlijk ongesteld. Dat heeft bij mij geen pauze ook al lig ik lekker te slapen. Dus zo werd het mij idd uitgelegd, dat met de doorbraak ik niks had 's nachts omdat ik dan stil lag voor een lange tijd. En dan overdag ga je weer lopen, inspannen en begon het weer. Met ongesteld zijn, ging/gaat het gewoon door. Sorry mensen haha! Ik ben voor alles nagekeken en wat eruit kwam was dat het bij mij hoorde. Doorbraak kan lijken op ongesteld zijn idd (hoeveelheid), maar ik krijg dan dus nooit iets 's nachts. Ik heb ook eigenlijk nooit krampen in combo met doorbraak, alleen als ik ongesteld ben. Ik zou het iig bijhouden wat het precies doet nu, dan kun je kijken wat het volgende maand gaat doen. Heb je misschien deze maand veel stress gehad? Of wat oververmoeid? Daar kan het namelijk ook goed op reageren door evt wat meer aanwezig te zijn. Bij sommige vrouwen blijft het uit, bij andere komt er extra. Het kan hele vreemde dingen doen soms iig. Hoop dat het snel bijtrekt voor je!
Nee, ik vergat 1 x de pil in de eerste stopweek, hierdoor zou ik spotting hebben aldus de verloskundige hier op zp.. maar dat was toen alleen roze verlies.. volgende dag was het veel erger, is ook samengegaan met flink wat pijn.. krampen rechts wat doortrok naar mijn been, kon gewoon niet stilzitten/liggen.. Ik was net die week ervoor (stopweek) ongesteld geweest.. die stopweek daarvoor overgeslagen (net begonnen die maand met pil).. het was ook veel heftiger dan die x ervoor, zelfs dan meeerdere keren ervoor.. verlies vandaag nog steeds, maar nu roze met slijm.. Nouja, wacht wel af, nog 1 weekje de pil en dan ben ik er gelukkig klaar mee.. Op naar een echo, hopen dat cyste weg is (misschien wel mee te maken?) en kijken wat de volgende stap is... pfff vermoeiend allemaal
ik heb inderdaad precies hetzelfde. 21-4 t/m 25-4 weinig en donker bloeding gehad en wel gerekend als menstruatie. En nu na 18 dagen weer ongi en dan ook echt veel!! Ik gooi het erop dat mijn cylcus nog niet echt stabiel is(eind feb. gestopt met pil) Maar vervelend is het wel, aangezien je het niet zelf in de hand hebt
Jah inderdaad, ik had dat ook al jaren niet meer gehad. Ik dacht dat het nog door moest zetten, maar dat deed het niet. Vervelend he, dat onzekere!
hey meiden hier ook te vroeg met een ( bloeding) sinds gister 4dpo wat roze slijm ontdenkt gepaard met ongy krampen. dit hield aan tot deze middag en is nu bijna gestopt. geen krampen meer. heel appart als het begin zo vroeg al. we zullen het mee maken of het doorzet ben benieuwd
PPpffffttt ik vind het maar lastig. Mijn cyclus was dus na de pil langer dan normaal en dan nu dit. Als het morgen nog zo is beschouw ik het maar als mijn menstruatie. Tot nu toe is het nog niet gestopt en de buikpijn ook niet. Heb deze keer geen hoofd en/of rugpijn tot nu toe.
Het lastige is dat je er zo onzeker van word en er geen verklaring voor heb. Zit nu op 5dpo en heb die bruin rozige afscheiding maar weet gewoon niet waar ik aan toe ben