Ik heb vorige week een echo gehad met bijna 13 weken. Nu kan ik er absoluut niets van geslacht op herkennen, maar ik hoop dat de kenners onder ons misschien wel iets zien... Vriendlief wil namelijk geen pretecho laten maken en wil afwachten tot de 20 weken echo... Dat vind ik dus echt te lang duren... ik ben zo nieuwsgierig!
Geslacht is niet te zien met nog geen 13 weken, maar naar de nub kan wel gekeken worden met dit termijn .. maarja .. dat is zeker geen 100% zekerheid!! Voor de geslachtszekerheid zul je toch een pretecho moeten doen of afwachten tot de 20 weken echo (ps, soms willen ze met de 20 weken echo ook niet naar het geslacht kijken voor je hoor ...wellicht dit wetende wil je vriend toch een pretecho laten maken voor die tijd ) Als ik naar je echo kijk dan zie ik helaas geen duidelijke nub . Mijn gevoel zegt een jongen.
Dat zou wel grappig zijn, een jongetje... VL heeft zijn zinnen absoluut op een meisje gezet... Vind hij leuker! En dat ze bij een 20 weken echo inderdaad niet altijd willen kijken naar het geslacht, heb ik ook al aangegeven en heeft hem nog niet kunnen overtuigen... Maar ik doe mijn best. Ik moet 3 oktober weer naar het ziekenhuis en dan ben ik bijna 16 weken (15+6) dus misschien dat ze dan nog een echo maken en dat ze het dan al kunnen zien?