minder ongesteld de laatste maanden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koe, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koe

koe Lid

4 jul 2011
    51
    0
    0
    Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik proberen nu al 10 maanden zwanger te worden. Ik heb normaal een cyclus van 30 of 31 dagen en ben altijd 3 dagen goed ongesteld. De laatste 2 a 3 maanden merk ik dat ik niet echt goed ongesteld wordt. De laatste keer was zelfs maar een paar uurtjes helder rood bloed..Nu hebben mijn vriend en ik gisteravond geklust en toen hij klaarkwam deed het me heel erg pijn in mijn buik. Heeft iemand dit ook gehad? Ik maak me eigenlijk best zorgen of ik zwanger kan worden omdat ik vitamine B12 tekort heb en ik heb in het verleden chlamidia gehad en toen ik een klein meisje was ben ik met mijn kruis op de stang van de fiets gevallen :( waardoor ik littekenweefsel bij de baarmoederhals had zitten (dit is me 12 jaar geleden door mijn huisarts verteld)...
    Heeft iemand raad voor mij? De assistente van de huisarts heeft me gezegd dat ik pas na een jaar proberen kan komen. Maar ik had toen nog niet het weinig ongesteld probleem...

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik zou eens testen... pijn na het vrije in je buik.. kan te maken hebben met het samen trekken van je baarmoeder.. of kwam je zelf niet klaar maar hij wel en deed het pijn? Dan weet ik het niet..

3. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Ik zou met jou achtergrond een afspraak maken bij de arts, de assistente spreekt vanuit standaardsituaties haar advies uit, maar gezien de pijn, chlamida en littekenweefsel zou ik even afspraak maken om gerust te stellen! Niks zeggen tegen assistente, alleen dat je afspraak wilt!

Succes meid met beslissen en hoop dat je snel zwanger zult zijn!

4. koe

koe Lid

4 jul 2011
    51
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik maandag toch even een afspraak maak. Ik vertrouw het niet helemaal.. Ik hoop dat ik me zorgen maak om niets.

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

he Koe, in een ander topic waar ik mee schrijf is een meisje zwanger dat sinds dat ze zwanger is pijn in der buik heeft tijdens de vrijparty... Dus misschien toch maar eens een testje wagen...???

6. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Qua littekenweefsel zal het denk ik meevallen.
    Ik heb in 2010 een operatie gehad aan m'n baarmoedermond,
    En mijn gyn zegt dat dit absoluut geen beperking oplevert om zwanger te raken. Maar ik zou gezien de pijn enzo zeker even een afspraak maken met je huisarts hoor! Succes

7. koe

koe Lid

4 jul 2011
    51
    0
    0
    Vandaag naar de huisarts geweest. Ik voelde me niet serieus genomen. Hij zou wel contact opnemen met de gynaecoloog voor een echo. Ik had het gevoel dat hij dit meer deed voor mijn gemoedsrust..nu afwachten tot ik een oproep krijg...

8. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Koe, minder is dat dan... Sommige zijn helaas zo vervelend en dan sturen ze je inderdaad alleen maar door om je gerust te stellen... Maar ja je kan naar de gyn, misschien is die vriendelijker voor je...

Deel Deze Pagina