hallo.. mijn vriend en ik gaan uit elkaar.. eerste dacht ik nog, ik ga met de kinderen in een huurhuisje wonen en dan zien we wel hoe het loopt.. dan hebben we even wat afstand en wie weet komt het weer goed.. maar nee, volgens hem is het echt over.. ik heb zo'n verschrikkelijke gewoontes, daar kan hij echt niet mee leven zegt hij (o.a de was is niet perfect in orde, en de binnenkant van de kastjes zijn niet helemaal geordend) dit heb ik vaak proberen te veranderen na ruzie's, maar als ik na 2 weken merkte dat hij zich niet aan de afspraken hield heb ik natuurlijk geen zin om me er wel aan te houden.. (en de dingen die hij doet 'of niet doet' kan hij ook makkelijk veranderen.. alleen heeft hij daar geen zin in.. of denkt hij dat het wel meevalt en dus uiteindelijk ben ik alleen de gene die zich moet aanpassen) en natuurlijk zijn er ook nog andere dingen die niet meer gaan. nouja.. het is nu dus echt over.. ik ga me inschrijven bij de woningbouw.. maar daarna? wat moet ik doen we hebben een koophuis.. op 1 loon gekocht, maar wel op onze beiden namen.. samenlevingscontract hebben we en dus winst of schulden is 50/50 ons huis is nog lang niet af.. dus ik ben bang dat het niet zo snel verkoopt. wat moet ik nu allemaal regelen? waar moet ik dat doen? door de stress zie ik het allemaal niet meer.
Misschien kun je het topic verhuizen naar de Lounge. Ik heb hier geen ervaring mee. Bij de woningbouw heb je ook een wachtlijst. Hebben jullie ook iets van een omgangsregeling?
Wat een nare situatie Bootsje.. heb je iemand in je omgeving die je kan helpen met alles? Wens je heel veel sterkte toe!!